És tan fàcil estimar-te...

Un relat de: diesi

Estimar-te és tan fàcil com obrir els ulls i descobrir en què penses. Desitjar estar amb tu en tot moment i dir-t'ho tot amb una paraula. Estimar-te és tan fàcil com abraçar-te encara que no estiguem a la mateixa habitació. Estimar-te és tan fàcil com agafar-te la mà i deixar que els teus dits volin sobre la meva pell.

Estimar-te és tan fàcil com mirar-te i robar-te un somriure. És tan fàcil com deixar que escoltis les meves paraules que s'amaguen entre els meus llavis, en cada silenci que demana que tothom calli, perquè puguis entendre'm quan et dic que t'estimo, sense dir res.

Estimar-te és tan fàcil com deixar que m'estimis. Tan fàcil com volar cada cop que em beses, tan fàcil com somiar al teu costat, sense arribar a adormir-me.

Estimar-te és tan fàcil que sembla que estigui malament. Estimar-te és tan fàcil que ningú entén que sigui tan fàcil, és per això que intenten fer que sigui difícil, però segueix sen tan fàcil com entendre cada mirada que es perd entre la foscor d'un cinema.

Estimar-te és tan fàcil com dir que t'estimo i esperar que em responguis que tu també.

T'estimo.

Comentaris

  • gràcies[Ofensiu]
    jaumesb | 26-03-2007 | Valoració: 10

    et llegiré quan pugui

  • nereida | 21-03-2007

    És fàcil ser feliç estimant, si t'estimen.
    Un relat fantàstic ninah!*

  • estimar...[Ofensiu]
    sucdetaronja | 25-02-2007 | Valoració: 10

    estimar el que escrius és tan fàcil com començar a llegir-te

  • *tan fàcil com obrir els ulls i descobrir en què penses*[Ofensiu]
    Sol_ixent | 25-02-2007

    el teu relat m'ha agradat molt, de veritat. mai abans hava llegit res teu, però prometo anar-me passant per aquí més sovint...

    i, estic d'acord amb el missatge anterior: tan de bo tot fos tant bonic i tant fàcil!!!

    una abraçada! ;-)

  • tant de bo fos tant fàcil[Ofensiu]
    lataularodona | 25-02-2007 | Valoració: 8

    kina cosa tant maca. estic de cor amb magma: molt fàcil estimar i tant difícil que testimin, com a mínim trobar la persona. encara tens sort que las trobat diesi.
    jo encara estic esperant la persona que vui desitjar amb tot el cos. i estimar-la fàcilment.
    podries fer que l'amor fos més fàcil encara deixante estimar.
    petons den famarsu

  • JOJOJO[Ofensiu]
    magma | 24-02-2007 | Valoració: 10

    Wenas !! JEJEJ que macu aquest relat... sí.. és fàcil estimar, però a vegades tan difiícil ser feliç estimant... Espero que el teu amor duri per sempre, i el del Guillem també jeje. Disfruta aquesta relació al màxim!!! Petons wapixima

    mâgmâ & diesi mâps 4 ëver

  • Molt bé!!![Ofensiu]
    martaplanet | 02-02-2007 | Valoració: 10

    M'ha agradat molt de veritat. M'he sentit identificada molt amb aquestes paraules perquè ho vaig sentir amb un noi. Crec que escrius molt bé i penso llegir-me tot els relats que escriguis.


    Moltes gràcies per comentar-me, si no ho haguessis fet potser no hagués trobat mai algú que escriu tant bé. Es pero que escriguis molts més relats.

    Petons & JUPY

  • Els començaments, sempre són fàcils,[Ofensiu]
    Gritella | 31-01-2007 | Valoració: 10

    L'enamorament és màgia pura que amb el temps si no el saben cultivar passa a no ser fàcil estimar.

    Es tan fàcil estimar ? Realment es facilíssim i desitjat. Qui no voldria estar eternament enamorat i gaudir del estat omnipotent que et dona.

    Qui no voldria sentir-se estimat amb la intensitat dels primers temps per tota l'eternitat.

    Fàcil, realment no és tan sols fàcil sinó que l'única manera de que una relació tiri endavant, ja que quan ja no resulta fàcil i ens fa sentir que el dia a dia a compartir no és el més desitjat la cosa ja va de baixar.

    Et desitjo que els teus sentiments perdurin eternament i et faci'n transformar-los amb aquest escrits que ens regales. M petons

Valoració mitja: 9.71