És superior a mi

Un relat de: tramuntana

El lema és: no t'asustis si la teva por no ho fa, però és superiora mi, és superior a mi...
Crec que t'he tractat lo millor que he pogut, crec que no ho he fet malament. No se perquè m'estic castigant si tu has sigut l'únic que m'ha fet mal! Però...és superior a mi. Em vas dir que m'estimaves, em vas donar el teu cor i em vas fer feliç... però això... ja és superior a mi. Jo no vull que em demanis perdó! Nomès vull que algun dia et donis compte del que m'has fet i et castiguis com jo ho estic fent. Tonta de mi... vaig pensar que m'estimaves, vaig pensar que era la nineta dels teus ulls, vaig pensar que jo també et feia feliç!! Perquè m'has fet això?! Ara estic perduda en un món que ni tansols és meu, però...és superior a mi... De vegades crec que encara t'estimo. però no em vull enganyar! No vull tornar a caure! No vull tornar a patir! però és superior a mi...és superior a mi...

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de tramuntana

tramuntana

423 Relats

658 Comentaris

440147 Lectures

Valoració de l'autor: 9.49

Biografia:
Em dic laura, tinc 15 anys, ( 24 de maig del 1991).

" ...yesterday, love was such an easy game to play, now I need a place to hide away"

...Els teus ulls dibuixen paraules que ni tant sols he sentit mai...

...porqué no hay nadie que te quiera igual que yo.


...yǿu шāy sāy I'ш ā dяέāшя



- laurasainzr@hotmail.com