És quan llegeixo que hi veig clar - Lectura 7

Un relat de: castelldefels

Si la motocicleta era enorme, encara ho era més l'home que la conduïa. Era gairebé el doble d'alt que un home normal, i com a mínim cinc cops més ample. Era simplement massa gran, i molt salvatge: la barba i les grenyes, negres, llargues i gruixudes, li tapaven gran part de la cara; tenia les mans de la mida de la tapa d'un cubell d'escombraries; i els peus, dins d'unes botes de cuir, semblaven cries de dofí; als braços, immensos i musculosos, hi duia un farcell de mantes.
-Hagrid, per fi -va dir el Dumbledore, com si s'hagués tret un pes de sobre-.Però, ¿d'on has tret aquesta moto?
-Me l'han deixat, professor Dumbledore -va dir el gegant, baixant de la motocicleta amb molt de compte mentre parlava-. Me l'ha deixat Sirius Black el jove. Aquí el té, senyor.
-¿Cap problema?
-No, senyor. La casa estava mig destruïda, prò l'he tret sense problemes abans que els muggles comencessin a pul·lular per allà. S'ha quedat adormit quan volàvem sobre Bristol.
El Dumbledore i la professora McGonagall es van inclinar sobre el farcell de mantes. A dins, gairebé imperceptible, hi havia un nen petit dormint profundament. Al front, sota un floc de cabells negres com l'atzabeja, hi tenia un tall d'una forma molt curiosa, com si fos un llamp.





A quina obra pertany aquest fragment?

·Bitllet d'anada i tornada de Gemma Lienas
·Harry Potter i la Pedra Filosofal de J. K. Rowling
·La conxorxa dels ximples de John Kennedy Toole


Comentaris

  • potter[Ofensiu]
    mary07 | 31-03-2009

    Es Harry Potter i la Pedra Filosofal de J.K. Rowling

  • Potter[Ofensiu]
    Nines | 31-03-2009 | Valoració: 8

    Harry Potter i la pedra filosofal, de J K Rowling.

  • AUTORIA[Ofensiu]
    ALBAA | 28-03-2009 | Valoració: 10

    Aquest era fàcil eh... Harry Potter i la Pedra Filosofal de J. K. Rowling, un dels llibres que he rellegit moltíssims cops amb diferents idiomes i és que s'ho mereix, el món que crea J K Rowling és espectacular i cada detall està pensat fins a l'extrem, enllaçant una novel·la amb l'altra com per art de màgia amb un estil únic.

  • MÓN MÀGIC[Ofensiu]
    SATIE | 13-03-2009

    HARRY POTTER. Llibres especials tots ells que m'han captivat i m'han fet passar molt bones estones

  • Harry Potter[Ofensiu]
    Nubada | 12-03-2009

    i la pedra filosofal. I la cambra, i el pres, i el calze, i l'ordre, i el misteri, i les relíques... el meu fill se'ls ha llegit tots! I no només llegit. Rere d'ell, a casa ens hem menjat unes quantes vegades cadascuna de les pel·lícules que se n'han fet fins ara.

  • Harry Potter[Ofensiu]
    Alícia Gataxica | 12-03-2009

    Deu ni do... la moto del Hadgrid, ja m'agradaria conduir-la a mi.

  • Harry Potter i la Pedra Filosofal[Ofensiu]
    Romy Ros | 07-03-2009

    de J.K.Rowling

  • Harry Potter i la Pedra Filosofal [Ofensiu]
    ANEROL | 06-03-2009

    de J. K. Rowling

  • Harry Potter[Ofensiu]
    Lior | 05-03-2009

    i la pedra filosofal

  • Harry Potter i la Pedra Filosofal [Ofensiu]
    - | 05-03-2009

    de J. K. Rowling

  • HArry potter[Ofensiu]
    Lechatnoir.. | 04-03-2009

    Harry potter

  • Harry Potter i la pedra filosofal[Ofensiu]
    copernic | 04-03-2009

    J.K. Rowling