És hivern i suo posseïda pel teu foc que a raig m'etzibes!

Un relat de: nadàlia
Fa calor. Tinc calor i és hivern. Fora fa molt de fred. Aquí dins suo i els regalims
baixen des del coll, passant pel mugró erèctil del pit esquerre, sempre he estat més d'esquerres que de cap altra cosa, pel costat del melic i degota vora el sexe humit i flairós. Cada vegada quan m'agafes per la cintura i em claves la teva barra d'acer llarga i dura, com a tu i a mi ens agrada, els regalims baixen com rius de foc encesos i fan dibuixos sobre el meu cos. Estic molla de desig, m'agrada cardar amb tu i imaginar també que em follen mil gegants i m'omplen a vessar del seu
nèctar de la vida. A la finestra els regalims són d'un fred intens que dancen pel vitrall d'aquesta cúpula del campanar. Les campanes voleien al vent i toquen les dotze. Tu hi jo ho celebrem nusos, plens d'ànsia i d'instint animal que ens arrabassa. El raïm és sobre la taula, al costat de la finestra. Vols mengar-me tota, de dalt a baix i xuclar cada gra des de la cova de la vida. Bon any amor meu.Des d'aquí dalt veig formiguetes que es mouen fredorenques. Ací dalt suem tots dos, i ens petonegem amb la llengua encesa, plens de saliva. Les campanades s'han aturat. Només resta el silenci i el meu panteix, el meu panteix.

Comentaris

  • molt bo[Ofensiu]
    Endevina'm | 15-12-2011

    m'has fet agafar una calorada de pot, i recordar coses que de jove havia viscut. Quins dies aquells, ara, ara fem el que podem.

    Bon relat Jordi, es nota la teva pràctica literària.

    EA

  • Moltes gràcies pel comentari[Ofensiu]
    T. Cargol | 25-09-2011

    Veig que la por és un sentiment molt comú; igual que d'altres fa entrar calor i fred!

  • És estiu[Ofensiu]
    Arramonat | 27-06-2011 | Valoració: 10

    i suo posseït pel teu verb que a raig m'etzibes!

    Qllins! és plat d'hivern, aquest relat. M'ha fet agafar calor, ara.

    MB

l´Autor

nadàlia

46 Relats

86 Comentaris

45493 Lectures

Valoració de l'autor: 9.77

Biografia:
Persona a qui entre d'altres coses, li agrada escriure, tinc publicada una novel.la eròtica "L'emprovador de senyores" del 2003, de l'editorial Abadia...fa temps que assajo poemes i relats i em deixo anar amb la imaginació i les vivències com a fogar de nous temes.
Escriure, escriure , per foragitar esculls i viure el moment present.
Tinc , també, tres flors a casa, que perfumen l'estela del camí.
Una forta abraçada i moltes lectures, que n'hi ha per donar i per vendre!
La vida? neix també al secà i entre les pedres,la vida empeny la vida, fem-ho senzill!