Es fa feixuc el mot distant

Un relat de: Tiamat

Es fa feixuc el mot distant
quan t'abracen ditades
de pocs mesos enrere.

Però el temps em fa glops,
s'assadolla dels meus records,
i jo els hi regalo, ingènua,
i me'n quedo nua i seca.

Comentaris

  • Moment distant[Ofensiu]
    George Brown | 16-05-2005

    Records.

    Sempre hi ha algun fet des passat, una carícia, una abraçada, una simple mirada, que ens marca... en aquell moment potser no li donem cap importància, però posteriorment ens fa somiar...

    Un poema preciós... versos senzills que aboquen pensaments del passat.

    una abraçada,
    Jordi.

  • la llunyania...[Ofensiu]
    Capdelin | 26-04-2005 | Valoració: 10

    la distància t´omple de melangia, claves els ulls en un punt indefinit sense cara, les paraules minven i els records latents et van assecant i et buides...
    i aquest poema preciós, delicat, suau i fort a la vegada com tot sentiment... és la cara gris de la distància que enyora i asseca l´ànima...
    Em reafirmo amb el que diu el marc, ànima bessona primitiva com jo de la selva natural de la poesia catalana...
    la brevetat del poema li dóna encara més força i més tendresa... i el fa una petita joia literària.
    felicitats, un petó i una abraçada!

  • Molt, però que molt bo aquest poema!!![Ofensiu]
    Marc Freixas | 26-04-2005

    Mira Tiamat/laura, no sé com definir-lo exactament aquest teu poema...

    PERÒ ET BEN JURO QUE COM AQUEST N'HE VIST POQUETS, POQUETS!!!

    Esplèndid,
    original,
    inèdit,
    pur,
    bo.

    Ja hauràs vist, o no... que ara em començo a desmarcar en tot això de les valoracions, i penso sincerament que cada cop és més difícil de puntuar un bon relat/poema, perquè la veritat és que quan trobes joies com aquesta, doncs ja m'és difícil de puntuar-ho, saps?

    Abans, fa una bona estoneta, ja m'ha passat amb els últims poemes de Josep Bonnín i de Vicenç Ambrós... també genials!!!

    I és que a RC el llistó de la qualitat literària comença a tenir una alçada considerable.

    Em recordo sempre de tu, et llegeixo sovint...

    i ets sorprenent.

    I la veritat, aquest poema val molt la pena de ser llegit, mereix un gran reconeixement.

    Res més POETESSA!!!!

    UN PETONET I UNA ABRAÇADA MOOOOLT LITERÀRIA!!!

l´Autor

Foto de perfil de Tiamat

Tiamat

321 Relats

1499 Comentaris

681346 Lectures

Valoració de l'autor: 8.87

Biografia:
també al bloc d'europa de l'est
transiberia.blogspot.com,
a la revista
Revista Est'
i al mail
tiamat_relats@yahoo.es

Laura Bohigas, del 85. He estudiat filologia eslava i, en el meu temps lliure, viatjo als Balcans. Visc a Barcelona, però no en sóc. I més coses, però en l'essencial, poc més

Entre els 19 i els 22 anys vaig escriure 321 coses i les vaig anar penjant aquí. Ara m'he calmat i escric de tant en tant, però no ho penjo aquí. Llegeixo molt.