Es busca final feliç

Un relat de: Qu1MiCa

Tinc una idea clara, de debò que la tinc, tinc els fragments i els moments perfectes per crear la història però... no sé ...no sé com fer-les servir per tenir un final feliç. Trobo que li falta alguna cosa.

Vull un argument on cada petit detall sigui gran, molt gran, immensament gran. On una mirada sigui com mil xiuxiuejos a cau d'orella. On la màgia estigui a cada paraula, però no una màgia qualsevol, només en vull d'aquella que no et deixa dormir, doncs estant desperta, somies millor. I parlant de somnis, també en tinc uns quants per la història, però com a única condició demanaré que, tard o d'hora, es facin realitat, però... posats a exigir, els demano en color, no els vull pas en blanc i negre, els vull amb colors primaris, secundaris i amb tots els que, a hores d'ara, encara estan per descobrir. A més a més, crec haver trobat els sons perfectes pels moments perfectes, sentir un bon xàfec un diumenge d'estiu a la matinada, (no) escoltar un rellotge ben silenciós quan, en aquell moment únic, el temps i el món sembla que s'aturin; i per acabar, el so perfecte, el so de la teva veu dient...dient...

Ja us he dit que buscava un final feliç. Jo seguiré intentant imaginar com arribar-hi, però sincerament . . . crec saber que li manca. Començo a sospitar que potser, molt probablement, el que li manca a aquesta història, siguis Tu.


Comentaris

  • crohnic | 26-06-2009 | Valoració: 9

    Potser no et cal un final feliç, potser aquests no existeixen... Potser el més important és tota la resta, potser el final ja no importa,...

  • El primer pas...[Ofensiu]
    afrodita | 01-07-2008

    Perquè els somnis es facin realitat, és imaginar-los per tal de poder complir-los. Estic segura que el final feliç arribarà, però també penso que tot l'argument serà meravellós.

    Una abraçada gran, m'agrada retrobar-te per aqui!
    BoditA

  • hilderoy | 15-06-2008

    m'encanta

l´Autor

Foto de perfil de Qu1MiCa

Qu1MiCa

11 Relats

36 Comentaris

14673 Lectures

Valoració de l'autor: 9.47

Biografia:
Abans de tot, començaré dient que aquest no és el meu món. Jo no sóc pas de lletres...però aquí em teniu, sense pretensions, i sense cap esperança de guanyar un premi Planeta :D


Un cop avisats . . . dir que estic estudiant química (si més no, s'intenta!), m'agraden les pel·lícules antigues i no tan antigues, la fotografia, un bon llibre, una bona excursió, un bon dia i encara millor una bona nit!! el bon menjar, la bona companyia!! i la bona música, que no falti mai la música!!



;)