ERRORS

Un relat de: redrose
Per a què repetir els errors antics, havent-hi tants errors nous per cometre?
Sempre m'he preguntat el perquè dels errors. Els éssers humans, som unes màquines tan imperfectes...
Tantes vegades hem comès errors impensables...i el més important de tot, és que les persones, a diferència dels animals, tenim la capacitat de raonar i de recapacitar. Sabem quan alguna cosa està malament i quan hem de demanar perdó. Tenim l'oportunitat de fer les coses bé.

Actuar és el més important...perquè si un no s'arrepenteix dels errors que ha comès, mai aprendrà d'ells i com a conseqüència, mai serà feliç.

Comentaris

  • Errors[Ofensiu]
    DJG | 16-08-2012 | Valoració: 10

    Sempre s'ha dit que dels errors se n'aprén, no?


    Dolors Jou Gironès

  • contestació[Ofensiu]
    redrose | 05-08-2012

    Moltes gràcies per llegir-me i criticar-me positivament! S'agraeix!
    Petons.

  • Dret a l'error[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 30-07-2012 | Valoració: 10

    Em sembla molt bé la reflexió sobre l'error. Som humans i, per tant, ens equivoquem. Ens n'hem d'adonar i actuar en conseqüència. Equivocar-se és tremendament humà, no ens n'hem d'avergonyir ni tampoc no fer-hi res. La consciència de l'error pot ajudar a no tornar-hi; la inconsciència, a quedar com un babau davant els altres i demostrar inmaduresa. Felicitats per fer-nos pensar. Una abraçada.

    Aleix

    .

l´Autor

Foto de perfil de redrose

redrose

21 Relats

30 Comentaris

16063 Lectures

Valoració de l'autor: 9.10

Biografia:
Sóc una ex-estudiant de dret plena d'inquietuds i emocions...somio massa, i de vegades no distingeixo els somnis de la realitat. Però...quin mal hi ha en això?
M'encanta llegir i escriure. Es pot descobrir un bon llibre, quan et pots imaginar el que llegeixes i t'arriba a l'ànima.

Penso que les coses que no es diuen, solen ser les més importants.
Aquí us deixo algunes de les coses que no he dit mai....