Erotic phone. Bi-Junior. Re-saga. (sexítol III)

Un relat de: Tanganika
La cinquantona volia saber-ne més, d'aquell home-prodigi.

-I, digui'm...com celebra el Nadal?

Bon tema, molt eròtic. Això va pensar l'Edu, a l'altra banda de l'aparell, mentre es remenava els baixos perquè cada vegada fossin més alts.

- Uf...Nadal és multiorgàsmic...llits d'aigua (matalassos farcits de sucs de pollastres i pintades i ànecs i garrins al forn) i ménages à trois, quatre, cinq, six, sept...

-Um...ja em mullo una miqueta...segueix...

-Per Nadal acostumo a obrir en canal uns quantes sargantanes que enxampo quan prenen el sol, agafo el seu budellam i el poso a assecar. Aleshores l'envernisso amb purpurina verda i vermella i me l'enrosco pel penis. Sóc artista alternatiu, original i creatiu. I dels testicles en faig penjar campanetes que dringuen quan camino. Sóc molt devot i intento que facin sonar l'Adeste Fideles.

-Ufffffffffffffffffffff i reuffffffffffffffffffffffffff!!!!

La dona, suggestionada, havent visualitzat aquella meravella, era no al setè cel, sinó al vuitè...Estava començant a valer la pena...







*TO BE CONTINUED...

Comentaris

  • Bonhomia | 11-10-2012 | Valoració: 10

    Ara amb el hard-sex! Resulta prou interessant!


    Sergi

l´Autor

Foto de perfil de Tanganika

Tanganika

216 Relats

219 Comentaris

132774 Lectures

Valoració de l'autor: 9.46

Biografia:
Al terrat de la meva infantesa amb el llibre de la meva mig maduresa: 'Al terrat a l'hora calenta i altres relats' (Nova Casa Editorial, abril 2015).