Erotic phone? 696969690?

Un relat de: Tanganika
Aquella dona de cinquanta-cinc anys va fer-ho. Sí. Hi va trucar. Fastiguejada del consolador gastat i callat -bé, feia musiqueta de la Guerra de les Guarràxies, però no consolava- va fer cas a la seva amiga de cinquanta-tres i va marcar el número. Era mitjanit i estava sola, com sempre. El seu home feia el torn de nit i el gat feia el tronera pels teulats. I ella no estava per fotre's amb un Cola-Pao sucant-hi magdelenes i anar criant cul i panxa.
Una veu va respondre. Una veu de mascle, perquè així ho va triar quan et canten les variacions de 'comunicadors'.
-Què, nena, vols que et faci ballar la pipeta?
-No.
El volia menys pagesot. Va demanar-lo amb més qualitat de vocabulari i amb un to més sensual.
- Xata...bufona...maca...nina...nena...
-No.
Es va cansar de tants sinònims.


(CONTINUARÀ SI ALGÚ HO DEMANA...)

Comentaris

  • Any rere any[Ofensiu]
    Bonhomia | 11-10-2012 | Valoració: 10

    Jo crec que el neguit sexual augmenta amb l'edat, i fins i tot la necessitat. Crec que hi ha una malaltia a partir dels cinquanta que jo anomenaria consol desolador per la repressió de to eròtic reprimit durant la joventut.


    Sergi

l´Autor

Foto de perfil de Tanganika

Tanganika

216 Relats

219 Comentaris

132599 Lectures

Valoració de l'autor: 9.46

Biografia:
Al terrat de la meva infantesa amb el llibre de la meva mig maduresa: 'Al terrat a l'hora calenta i altres relats' (Nova Casa Editorial, abril 2015).