EPSSS(6).RECULL DE MICRORELATS

Un relat de: Rubba Bertanero
RES PER PERDUT

Li va dir que no veia clara la seva relació, l´endemà ella li va comprar unes lentilles....ja fa deu anys que viuen junts.

IMPLICACIÓ

El president del país va demanar una pluja d´idees per acabar amb la corrupció, ells es van aixoplugar sota el paraigües de la indiferència.

NEO-ROMANTICISME

Quan li va dir un sopar amb espelmes, mai es va imaginar menjant un entrepà davant el cos difunt de la iaia del seu promès.

COMUNICACIÓ

A ella li agradava portar sabates de taló, ell anava sempre amb sola plana....es van acabar separant...cap dels dos tocava de peus a terra.

MAGNITUDS

Volia ser un gran escriptor...ho va aconseguir...es va engreixar 80 kilos.

CONTRAPARTIDES

Aquell geni tenia unes idees tant brillants...que a casa seva mai van estar a les fosques.

CORNUT

Li va dir a la dona que si seguia cridant d´aquella manera quan feia l´amor, la faria fora de casa....el cuiner ho va entendre i des de llavors se l´emporta a casa seva.

Comentaris

  • Enginyosos, sí, però...[Ofensiu]
    llpages | 30-12-2014 | Valoració: 9

    jo els hauria treballat un xic més. El de la "pluja d'idees" promet, però la teva conclusió m'ha decebut una mica, què hi farem! En canvi, el dels sopar amb espelmes l'he trobat genial. A seguir escrivint, això apunta maneres!

  • molt bonic[Ofensiu]
    montserrat vilaró berenguer | 27-12-2014 | Valoració: 10

    Hem semblan molt bonics

l´Autor

Foto de perfil de Rubba Bertanero

Rubba Bertanero

77 Relats

91 Comentaris

43522 Lectures

Valoració de l'autor: 9.81

Biografia:
Aprenent a escriure.

Disfrutant de llegir.

S´accepten comentaris, (fins i tot si són bons).

xavi6227@gmail.com