Epidèmia (Equívocs )

Un relat de: Naiade

La Sara i en Guillem, varen quedar-se sense viatge de nuvis, degut a compromisos laborals.

Pel pont de St. Joan en Guillem va decidir anar a passar els quatre dies a Palma de Mallorca.

La Sara era infermera i tenia festa el dijous de St. Joan i el dissabte i diumenge, per tant va pensar que seria fàcil que qualsevol li canvies el torn, però s'equivocava, per més que va insistir, ningú li va canviar.

En Guillem, va dir-li, que ja ho tenia tot pagat, que ben bé podria dir que estava malalta, total per un dia.
I així varen fer-ho. El dijous a la tarda, va telefonar a l'hospital, tot pinçant-se el nas amb els dits per fer veu de refredada, i va dir que l'endemà no podria anar-hi, perquè tenia febre.

El divendres varen anar a sopar a un restaurant que tenia molta anomenada, i quan ja quasi havien acabat, la Sara va tenir un ensurt, al fixar-se que en una taula pròxima a la d'ells, hi estaven sopant el metge i la infermera de nit de la seva planta que també haurien d'estar treballant.
Varen fer tota mena d'intents d'amagar-se, però el millor, seria sortir dissimuladament.

Només van aconseguir atreure l'atenció de tot el restaurant que se'ls miraven com si fossin folls. Per sort el metge i la infermera, no se'n varen adonar.

La història no hagués tingut més importància, si no fos perquè l'endemà al sortir de l'hotel, varen topar-se de cara. Tots quatre varen fer un bot, però varen saludar-se com si res, tot dient:

-¡Quina casualitat !, trobar-nos al mateix hotel.

Que t'has canviat el torn? es varen anar dient l'un a l'altre. Tots varen respondre que SÍ.

Al tornar a l'hospital el dilluns, la supervisora, atansant-se a les dues infermeres quan canviaven el torn, els va dir amb ironia, ja sabeu que el divendres hi va haver una epidèmia molt gran aquí a l'hospital?

Tothom estava malalt.

Comentaris

  • Aquests fets[Ofensiu]
    Melcior | 06-01-2007

    que de vegades creiem que fan riure , resulta que en ocasions son tan reals com la vida i poden acabar amb series cosequencies.
    Gràcies. Endavant.

l´Autor

Foto de perfil de Naiade

Naiade

246 Relats

1711 Comentaris

274955 Lectures

Valoració de l'autor: 9.91

Biografia:
Fa temps que escric, necessito plasmar el que porto dins. També m'agrada pintar, pel mateix motiu.
Però escriure per un mateix no té cap gràcia, necessito estar en contacte amb gent que també li agradi i poder compartir i intercanviar opinions, consells.
Varen parlar-me de relatsencatala i aquí estic, satisfeta de formar-ne part.

R en Cadena



(fes clic a la imatge i descobreix què és "R en Cadena")


Lèvingir en va encadenar i jo he passat la cadena a orchid i entortilligat. També a gaia1, Follet, Blaumar i Atlàntida

Per qualsevol cosa aquest és el meu e-mail:

mlloretp@gmail.com