Enyorant Florència.

Un relat de: Psique*

Per que ara mateix em puc estar avorrint, però trec profit d'aquest avorriment!
VISCA Saint Denis, Chartres i Notre Damme!
Un aplaudiment a tot l'Art del Renaixement!

Per que m'agradaria ser la Venus de l'Al·legoria de la Primavera, perquè crec en el progrès proposat gairebé per primer cop en la història, de la època. En els Humanistes, en els neoplatònics, en els empírics, en Ucello, en Mantegna, en Botticelli i fins i tot en els grans errors que va cometre Brunelleschi!

I a tu et tinc, i no t'hi crec.

Comentaris

  • si sabessis[Ofensiu]
    Lavínia | 22-06-2005

    com m'agrada Florència, com admiro els seus carrers el seu art!!

    Aquesta Al·legoria a la Primavera és un quadre que m'enamora sencer i no t'hi amoïnis, tens una Gràcia que és escriure, pots formar part d'una de les tres en el món florit de la literatura, si segueixes escrivint com ho fas ara.

    T'has posat Psique, però podries dir-te Aglaè, també t'hi escauria, dona.

    Molts petons.

  • Enyorança envejosa.[Ofensiu]
    SANTANDREU3 | 22-06-2005


    Sóc un vell de 80 anys que m'aplico a aprovar l'assignatura de Vellesa amb Elegància.

    No sé valorar els teus versos perquè sóc d'una època en que fer un vers era molt complicat. Havia de sonar espontani, no incloure cap paraula sense el sentit precís al relat i respectar les formes, que en aquells temps eren com una exigència inexcusable.

    Les paraules, però, les entenc i el que volen dir em queda molt clar, i en les teves hi llegeixo el que diuen i endevino el que amaga cada una d'elles, que podria ser tota una història.

    Tens una vitalitat que enamora i uns sentiments que em fan sentir enveja.

    A veure si per culpa teva no aprovaré el curs !...

    SANTANDREU3




  • si tens un tros de terra...[Ofensiu]
    xavier de Ventolà | 21-06-2005 | Valoració: 10

    TOT L´ENYOR DE DEMÀ

  • Espero que no treguin història de l'art![Ofensiu]
    kispar fidu | 08-06-2005

    jejeje! Perquè realment es veu que t'apassiona tot el relacionat amb l'art! i que t'encanta!

    Si, si! I a més, ho domines, jajajaja!

    Apa! ciao!
    Gemm@

  • Vols que fem una llista infinita...? :D![Ofensiu]
    Psique* | 07-06-2005

    Tens raó, però és que si m'hi poso i m'hi poso...

    Giotto
    Els Medici
    Alberti
    Donatello
    Ghiberti
    Massaccio
    Castagno
    della Francesca

    No cal seguir, no? ;)

    Moltes gràcies!!

  • Mon Pons | 07-06-2005

    I en Giotto...?

    Un petonet!

l´Autor

Psique*

9 Relats

41 Comentaris

14537 Lectures

Valoració de l'autor: 9.99

Biografia:
Nascuda al 1986 al mes més encisador de tots, possible futura historiadora de l'Art, monitora d'esplai, cantant de coral. . .


Pel que fa a mi; doncs senzillament optimista, vitalista, compromesa, enèrgica, però a vegades neguitosa, negativa, íntima.
Infinitament curiosa i observadora, detallista en tots els sentits. Els dedico i els valoro, sobretots els més petits.

I amant, amant de les lletres i les arts.

El que pugui escriure podeu pensar que és un petit mirall de mí mateixa, sí hi estic d'acord, però no us refieu: tinc dies de tot; sóc humana. Vulnerable. Jove, i en algun cas, insegura.
Els meus escrits poden estar plens de llum. Els meus escrits poden enforsquir-se. Poden ser agosarats, seguramenr també podran ser absurds. Però són escrits. Ni més ni menys. Sensacions, històries, paraules. Això és tot.
Et convido a que siguis tu qui els hi dóni sentit...



Endavant.

Psique*


[www.fotolog.com/abril_abril]