Enyorança...

Un relat de: Senshi

Per mes que llueixi el sol,
Encara que sigui primavera...
Al meu cor es la tardor,
Perquè fa temps que t'espera...

Encara que no et pugui veure,
Estàs en el meu pensament...
Perquè del meu cap no et puc treure,
A tota hora i ets present...

No he tornat a ser el mateix,
Des que te'n vas anar...
Alguna cosa, a tu m'uneix,
Per més que ho vulgui amagar...

Tot i haver durat tant poc temps,
Per a mi ha estat una vida sencera...
Per haver-la viscut tan intensament,
Per no haver mirat mai enrere...

Fins i tot en aquest moment,
Sento la teva presència...
I... si ho penso fredament,
Em fa mal la teva absència...

Al teu costat em sentia viu,
Al teu costat em sentia lliure...
Quan estàvem al nostre niu,
On hauríem pogut viure...

Comentaris

  • <> | 22-04-2007

    hola! fa molt de temps em vas fer un comentari (a tu i la meva sang). em sap greu no haver-te contestat però es que he estat molt enfeinada (a part fa molt temps també que no publico.. encara que no deixo mai d'escriure). només volia dir-te que moltíssimes gràcies. em deies que el que escribia era dur.. suposo que és dur quan la vida és dura: sempre he pensat que l'únic que es fa quan s'escriu és modificar la propia realitat el mínim necessari perquè no es reconegui o, si més no, el mínim per poder fer creure a la gent propera que és simple imaginació. Amb això no vull dir que la meva vida sigui un desastre, sinó que és com totes les vides: una muntanya russa.. Un dia publicaré els meus relats optimistes jaja, cosa que no he fet fins ara perquè no m'acaben d'agradar (com tampoc m'acaben d'agradar molts dels que sí que he publicat). Bé, no m'allargo més, simplement això, gràcies. Per cert, no he pogut llegir cap relat teu, em disculpo (falta de temps). Un dia d'aquests, t'ho prometo, t'investigaré ben investigat jeje. Bueno.. t'he mentint, m'he llegit aquest, el d'enyorança.. però molt per sobre. Expressa molt bé aquest sentiment.. però, pel meu gust, la rima és massa repetitiva. Ara, no em facis cas perquè me l'he llegit però molt que molt per sobre. Un petonàs!