Enyorança

Un relat de: Aurinkon_Kuu

Un, dos.
Un descuit.
Dos, tres.
Dos petons.
Tres, quatre.
Tres silencis.
Quatre, cinc.
Quatre llàgrimes.
Cinc, sis.
Cinc carícies.
Sis, set.
Sis passes.
Set, vuit.
Set desitjos.
Vuit, nou.
Vuit records
Nou, deu.
Nou esperes
Deu segons,
Deu ser que t'estimo.

Comentaris

  • Yrch | 21-11-2006 | Valoració: 10

    petardillu, sóc jo, l'aida XD (ja imagino que no et fa molta gràcia que sigui jo i tal... però m'ho passo per on tu ja saps, te comento perquè me dona la gana, i punt)

    m'ha cridat l'atenció aquest escrit, basicament perquè en tinc un de semblant tirat porai... xd i perke si.
    perke és curt i diu tot el que ha de dir... o tot el que volies dir, suposo... suposo perke no sóc tu i a més no sabia de la teva existència quan vas escriure'l, així que... bé... m'agrada :)
    espero que en tinguis prou amb això... i sinó, ja saps... ajo, agua y resina (a joderse, a aguantarse y a resignarse), oK?
    apalins petardu pebrotil, petonets! mua*


    PD: "VAMO' A VEE!!" te recomano... que no llegeixis res meu... i si ho fas... no me'n diguis res, plis... no m'agraden... són la majoria d'epoques desastroses... i askerosament horribles... T_T i no m'agraden... punt. ok? així que si llegeixes algo... no m'ho diguis, plis...
    merci :) petons cuc!

  • Indignada amb el teu nom..d'on surt?jejeje[Ofensiu]
    GaTeTa_PeRdUdA | 02-08-2006 | Valoració: 8

    Moltíssimes gràcies per comentarme el meu relat, fei amolt que no hi entrava..i ara m'has fet tornar a tenir ganes de escriure..ais...i lo d la cadena..fa com a pal.xo enuu jejeje. M'he passat aki per llegir-te els teus i aquet m'ha cridat l'atenció,el trobo senzill xo..a la vegada ho engloba tot...ais..la paraula estimar..si en té de cosess!!!un petonàs gironí!

  • AnNna | 01-08-2006

    cagada! Havia d'haver copiat l'altre link :$:$:$



    ENHORABONA!!! ACABES DE REBRE UN COMENTARI ENCADENAT!

    Fes clic a la imatge i descobreix de què es tracta

    R en Cadena






    petonsss! ;P

  • uo0o0o0[Ofensiu]
    AnNna | 01-08-2006 | Valoració: 8

    Com m'agrada!

    Estic descobrint noves promeses d'aquesta web! Sí, cerco jovent! ;P

    Com mola la manera com jugues amb els números i les situacions que van canviant... i al final ja... el joc de paraules entre el deu i el deu... juju brutal ;P


    I saps què? Que m'agrada que facis batxillerat de lletres, ets dels meus... jujuju ;P Però ara ja hauràs fet primer, no? O ets repetidooor?


    Mira, saps què? Com que vull que el jovent d'aquesta web participi en el projecte i no es quedi al sofà, com que vull donar vida a aquest sector al que pertanyo, et faig un regalet...


    si us plau, no em fallis... ;P


    Té!


    R en Cadena

    "El senyor Z em va encadenar i jo he passat la cadena a la senyora X i al senyor Y"

    (fes clic a la imatge i descobreix què és "R en Cadena")




    Petonsss! ;P

  • Molt bonic.[Ofensiu]
    paparola | 31-08-2005

    Es senzill però l,hora tan sentit.Fa que certament quan anyores sents tot perque si anyores es perque encara estimes.
    Felicitats he llegit tots els teus poemes i arrivan certamente.

Valoració mitja: 8.67

l´Autor

Aurinkon_Kuu

18 Relats

20 Comentaris

20838 Lectures

Valoració de l'autor: 9.21

Biografia:
Hola a tothom!! Sóc l'Oriol, i tinc 17 anys, i sóc de Girona.

M'encanten els idiomes, la música, i escriure. M'agrada viatjar i coneixer de tot. I també la història, els animals, el camp, i el cinema, i els llibres, evidentment. M'encanta dormir, menjar, i sortir a donar un volt acompanyat d'algú, o de mi mateix :)

Si vols parlar amb mi: k_rgol_@hotmail.com
Si només tens curiositat per saber què n'és de la meva vida, pots anar a:

www.fotolog.com/wildsorrow

Gràcies.

"El dia que mor sense que no hagis fet res per a tu, és com si no hagués existit."


R en Cadena

"La senyora anNna em va encadenar i jo he passat la cadena a la senyora Ninaensucrada i a la senyora GaTeTa_PeRdUdA"

(fes clic a la imatge i descobreix què és "R en Cadena")