Enyorança

Un relat de: Nefertitis
És estiu i l’enyorança es fa present al meu cor. De nits, estirada al llit m’agrada fixar la mirada a la lluna, astre imperial que brilla amb tanta força... I potser mig adormida veig el teu reflex allà mateix, en la immensitat del cel i les estrelles. Nerviosa m’aixeco del llit, surto al carrer i et segueixo i sí ho reconec, busco atrapar-te. Però no puc. Quan sóc a prop, la teva imatge es dilueix i de nou et perdo. Una vegada més desperto i sento la soledat present a la meva estança.

De dies et busco en els rajos del sol, en les flors, en els prats verds. M’agrada palpar amb la mà la flora que m’envolta, empassar aquest flaire que m’encisa com només tu ho feies. I és que no sé com però encara puc sentir la teva olor, les teves mans unides amb les meves, el meu cor palpitar amb força... I no hi ets ni hi seràs mai.
Intento tancar les ferides d’aquest primer amor, però en determinats moments semblen obrir-se i heus aquí el problema!, no acaben de cicatritzar mai. No vull fer-te sentir culpable, no sóc així, més en dies com avui l’enyorança és fa present i de nou et busco, però no hi ets.

Comentaris

  • Hi ha amors que[Ofensiu]
    free sound | 13-07-2011 | Valoració: 10

    mai s'obliden,
    però cal seguir estimant!!
    Hi ha coses que marquen,
    però cal seguir caminant!!!
    Bonic escrit que parla,
    i que poc a poc va cantant...
    De nit i de dia, molt bon estiu!!!!

  • Fent present l'enyorança. [Ofensiu]
    Fada del bosc | 10-07-2011 | Valoració: 10

    M'ha agradat molt com utilitzes la lluna, el sol, el sentit de l'olfacte, el tacte.... per transmetre els sentiments D'enyorança, de fet és en les petites coses que ens envolten que l'enyorança es fa present.

    La Fada.

  • Estiu..[Ofensiu]
    Marteta12 | 09-07-2011

    Es molt bo, i m'agradat molt aquest relat. És cert, a mi també em passa allò de l'enyorança a l'estiu... en fi, moltes gràcies per aquest text que he pogut llegir.

  • A l'estiu, més enyorança[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 09-07-2011 | Valoració: 10

    Sí que és cert que a l'estiu un es torna més enyoradís; si més no a mi també em passa. Bé, recomforta saber que també hi ha algú a qui li succeeix el mateix. Molt bon relat, saps? És d'un lirisme bestial, d'una literatura de ploma fina, lliscant, de sinceritat de pell de gallina, de moments que es recorden i tornen sempre. Prosa poètica que encomana. I un amor qué dóna voltes en dies i nits d'estiu, aquell primer amor, aquell amor que salta dins el nostre cor,cervell, memòria i consciència alterada. Una meravella de relat, vaja. Una forta abraçada!

    aleix

  • un relat[Ofensiu]
    Josep Ventura | 07-07-2011 | Valoració: 10


    ple de poesia que surt del cor i que fa poncellar flors
    que de mica en mica aniran curant l’anima
    Molt bonic
    salutacions
    Josep

  • un relat d'enyorança que ...[Ofensiu]
    joandemataro | 07-07-2011 | Valoració: 10

    alhora és una festa dels sentits
    et felicito

    abraçades
    joan

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Nefertitis

Nefertitis

105 Relats

126 Comentaris

86130 Lectures

Valoració de l'autor: 9.84

Biografia:
Nascuda en un vell paratge de muntanyes he buscat afligida un món on cercar la calma, la llibertat... Però en el fons, sempre he estat una persona híbrida, distinta a tot i a tothom. I davant d'aquesta nostàlgia, únicament he vessat llàgrimes amargues i m'he autoavdicat una condemna per ésser invisible davant d'un món perfecte, per la meva manera de concebre aquest. Però he perdut milers de trens, he viatjat al més enllà; però algú m'ha donat una embranzida... No sé qui sóc, on vaig... Únicament escric, perquè és en la poesia, en cada mot on puc ser tot allò que sempre he anhelat. L'únic port que aporta calma al meu cor.