Envia'm un àngel (Gelosia)

Un relat de: Sol_ixent

Resto impassible davant l'espill, i el que hi veig no m'agrada. Les primeres arrugues comencen a aparèixer; els trenta ja estan més que passats. Observo amb deliri els meus ulls, vermells i inflats de tant vessar llàgrimes. Què hi has vist en una de més jove? Que potser no eres feliç, al meu costat? Què faré ara sense tu?

Imaginant les teves mans, recorro el meu cos de formes arrodonides, nu i pàl·lid com mai abans ho havia estat. Però no sento ni fred ni calor, ni nervi ni serenor. I sóc incapaç de fer res per aconseguir despertar d'aquest terrible malson.

Intento trobar resposta a aquests perquès que m'assalten tot el dia, que em roben el son i la gana, que no em deixen viure. Imagino com la toques, la beses i li fas l'amor com temps ençà em feies a mi. Amb aquella passió i aquella força que serien capaces d'apagar qualsevol foc ardent. L'enveja em rosega el cervell i consumeix la meva vida per segons.

La teva fotografia se'm repeteix al cap, i em costa de creure que ja mai tornaran aquests bons moments passats. Tants somnis i tantes il·lusions, per res. Tot s'ha esfumat rere una cortina espessa de fum.

Aquesta nit li posaré fi a tot. Ho tinc ben decidit. I res ni ningú serà capaç d'impedir-ho.

Comentaris

  • jo12345rc | 06-12-2006 | Valoració: 9

    m'ha cridat l'atenció el titol, i e dit; vinga el llegiré, i la veritat m'ha agradat molt, està molt bé, felicitats

  • Els gels...[Ofensiu]
    Maria Sanz Llaudet | 03-12-2006 | Valoració: 10

    quan es perd a la persona que s'estima, i més en un cas com el que descrius, són quasi inevitables. El camí que es segueix després crec que només depén de l'estima que un mateix sigui capaç de tenir-se.
    Un bon relat. Felicitats

  • Nota explicativa...[Ofensiu]
    Sol_ixent | 24-11-2006

    El títol està molt bé, sí, però he de reconèixer que és un "plagi" d'una cançó de Sau, de la qual cito a la introducció un fragment:

    "Envia'm un àngel, que sigui com tu... caminaré d'esquena al futur..."

    Si no la coneixeu us la recomano!!

    Sol_ixent

  • l'amor entre d'altres coses....[Ofensiu]
    Noia de vidre | 22-11-2006

    títol= perfecte!
    m'encanta com ho dius, m'encanta com ho reflexes....

    -Per cert, la història va per la meva germaneta petita (te 10 anyets) i te una por enorme en que marxi de casa... l'he vista llegint retalls meus i coses per l'estil. És escrita com si fos ella!
    un peto enorme!!!
    p.d: et segueixo llegint ;)

  • sobre el desamor[Ofensiu]
    gypsy | 22-11-2006 | Valoració: 10

    o quan un de dos deixa d'estimar l'altre.
    S'entén molt bé el que sent la noia abandonada per un altra, substituïda per algú més jove.
    Amb el temps un se n'adona de que estimar-se a un mateix és quelcom important, acceptar-se tal com som amb les nostres virtuts i imperfeccions. I admetre que ningú està lliure de ser abandonat per ric, intel.ligent o bona persona que se sigui. O que la mort ens prengui a la persona estimada, també seria un altre tipus d'amant més funesta.
    És dur però no impossible superar les bufetades que ens dona la vida. El millor és ser positiu i pensar que hi ha algú altre amb una situació semblant que la de la teva protagonista, algú que potser la necessita, i encara no s'han donat les circumstàncies perquè es retrobin.

    Molt bon relat!
    molts petons, maca.
    El títol el trobo una autèntica meravella.

    gypsy

  • Nota de l'autora!!![Ofensiu]
    Sol_ixent | 22-11-2006

    No acabo d'entendre gaire la frase de la introducció; en tot cas hauria de ser:

    "De la frustració i impotència que se sent quan la persona que estimes amb tota l'ànima t'abandona per anar-se'n amb una altra."

    Millor, no?

Valoració mitja: 9.75

l´Autor

Foto de perfil de Sol_ixent

Sol_ixent

140 Relats

441 Comentaris

129727 Lectures

Valoració de l'autor: 9.67

Biografia:
"En tots els meus personatges hi ha característiques meves, però cap dels meus personatges no és jo". (Mercè Rodoreda)