Entre llençols

Un relat de: nana_17

Estirada al llit, tapada fins les orelles i amb els ulls tancats, les gotes d'aigua m'han despertat de cop.
El so de l'aiga caient contra el terra i la finestra, s'ha tornat una melodia encisadora i la sensació dels llençols fent d'escut contra el fred era massa agradable per poder-si resistir.
He tancat els ulls perquè no els podia mantenir oberts gaire estona més, la sensació de plaer era massa temptadora per deixar-la fugir i, en un moment, amb el so de la pluja de fos he començat a somiar.

Volava per un cel blau, clar, serè, entre núvols de coto blanc, l'olor era anarcótica i la vista alucinant. He traspassat tot un mar, arribant a una illa i passant entre les seves muntanyes, coves, cases, arbres... HE acabat aterrant en un port on la multitud era massa i l'estrés insuportable. He saltat de nou al mar, planejant sobre ell, fent curses amb dofins i vivint en un m´n ple de màgia i fantasia on no està prohibit imaginar!

De nou, desperto embolicada de lleçols, amb els ulls tancats i escoltant la pluja. M?ha costat saber que ja havia deixat de somiar. Ha estat com despertar dins un petit somni.
Estones de llit, acompanyada per la pluja, el so de les gotes contra el vidre, el fred sobre els llençols, el teu cos donant escalfor sota d'aquest i d'un somni que no ha sentit mai parlar de límits.

Comentaris

  • Entre llençols et llegeixo![Ofensiu]
    ORIOL | 06-06-2010 | Valoració: 10

    Ho descrius perfectament: l'escalfor dels llençols, el so de la pluja i la manera de fer volar la imaginació i transportar-te fins aquest món de somnis que et porta aquesta situació.
    Són situacions agradables que a tots ens agrada fer viure i recordar. M'has fet recordar. M'has fet veure que entre llençols, també es pot imaginar. Entre lleçols també pot arribar la inspiració per escriure. Entre els teus llençols m'hi he sentit feliç. Entre llençols també t'he estat llegint.Felicitats!

  • Un somni...[Ofensiu]
    annah | 03-12-2009 | Valoració: 10

    encisador, imaginatiu i ple d'il·lusió. Amb pluja de fons!!!
    Ha estat com si ho visqués jo!

    Una abraçada!

    Anna

  • F. Escandell | 25-10-2009 | Valoració: 10

    La sensació de despertar-se i sentir que fora plou, però seguir baix els llençols calenteta és una de les millors coses que es poden fer ara a la tardor... I els petits somnis que es mesclen amb la realitat també poden formar part d'aquests instants idíl·lics..

    Una besada!!

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de nana_17

nana_17

63 Relats

72 Comentaris

60621 Lectures

Valoració de l'autor: 9.80

Biografia:
Nascuda en terra d'avellanes,
xicalla, gegants, tronades,
diables, masclet i rialles.

Vaig treure el cap per primer cop,
un divendres Sant, 13.

Supersticiosa? No pas

Com el meu cap en aquesta foto,
jo encara l'estic traien en el món qe m'ha tocat.

És un món ple de somnis i fantasia,
on no hauria d'estar prohibit poder imaginar.

Aprenent a escriure i a somiar...
intentant fer els somnis realitat.

Els viatges i els somriures,
les postes de sol i les estrelles,
els moments compartits,
i altres coses,
són els que m'ajuden anar escrivint,
hi ha ser aquesta persona que començo a construïr!


Mira el passat amb un somriure i no amb una llàgrima

Pel món tan sols ets algú però per algú tu ets el món


Una abraçada forta i un somriure càlid!