Entre el llit i tu

Un relat de: Divagador

"tu no saps com em fas sentir"
mishima


Increïble és l'estat al teu costat
de plena contradicció i de cop, total decisió.
Sorprenent és el respirar amb tu
que és lleuger i fràgil, dens i lasciu.

Entre el teu llit i tu, em trobo jo.
I sense estar subjecte a res, m'hi
veig encadenat com el dolor que
hi ha a tot plaer, com el descontrol
que hi ha en tot ordre.

Amb la voluntat de que tot surti bé.
Entre el teu llit i tu, em trobo jo.

Comentaris

  • dejà vu[Ofensiu]
    Lechatnoir.. | 03-03-2009 | Valoració: 9

    M'ha agradat la seva senzillesa...
    Aquest matí, per mi, ha estat molt surealista... Un ball de neurones inconstant i sense sentit que m'ha fet estar durant dues hores a la lluna de València... total, que he acabat remenant la pàgina web de relatsencatalà i t'he trobat. Llegia precisament el que estava pensant... m'he sentit extranya, per uns moments havia compartit una mena d'empatia imaginaria amb un desconegut...
    Merci, em sento més acompanyada

l´Autor

Foto de perfil de Divagador

Divagador

28 Relats

27 Comentaris

20040 Lectures

Valoració de l'autor: 9.36

Biografia:
La biografia s'escriu amb el temps. I jo no tinc prous cullons com per fer-la.

Simplement estimo la nostra llengua, i penso que cal lluitar per la cultura feta en català.

D'entre tota ella, m'encanta la capacitat per sintetitzar amb una paraula o amb un vers tot un sentiment, una sensació o un pensament. L'eina essencial és la poesia, i per això, mica en mica m'endinso en aquest món tant esteticament profund.

No tinc intencions de triomfar, sinó de navegar i amb el pas dels anys veure com les meves paruales són més precises, ben escrites i amb un sentit que perdura al llarg del temps.