Entre 2 mons...

Un relat de: somnisdeboira

Avui m'he llevat... et tenia al cap a tu A., començava un nou dia i tindriem una nova conversa... compartiria uns instants del dia amb tu... ni que fos per messenger! pero aixo no seria fins al vespre... calia esperar

Avui m'he llevat... he recordat que havia qdat amb en M. feia quasi 2 anys q no ens veiem! Tenia ganes de veure'l i saber que tal li ha anat tot aquest darrer temps.
Per fi ens hem vist... ha sigut un moment especial... els dos continuavem igual que sempre... pero alhora ens notavem diferents... hem estat una llarga estona xerrant... teniem masses coses a explicar-nos...

Ara ja es el vespre. Estic parlant amb tu A. i em sento feliç de compartir un dia mes una estoneta amb tu! pero... que em passa per dins meu? Aquesta tarda algo m'ha deixat indiferent...la conversa amb tu M. m'ha entrat ben endins...
Què em passa? es que m'he perdut entre dos mons i ara no se quin cami seguir? Necessito ajuda!

Comentaris

  • i tants records...[Ofensiu]
    KiRoNa_ | 06-10-2005

    com t'he dit avui el matí, ja he llegit els teus relats, t'haig de dir que no n'esperava menys d'ells, i és que a cada un d'ell hi ha un reflex de tu, de com ets, de com penses i de qui ets.

    i dema riurem de pensar que hem estat un any juntes i fins avui no hem descobert una petita part de nosaltres i de la nostra vida que tenim en comú.

    no puc comentar un sol relat, i és que tots porten l'essència de la vida, descobreixen una part de tu.

    així que noieta a seguir escrivint que m'ha agradat molt!!!

  • El cor..[Ofensiu]
    Sareta_16 | 01-04-2005 | Valoració: 9

    pff qui l'entèn?Jo molts cops intento entendrem i res de res, les persones som molt complexes i els sentiments més així que res...xD Jo tb sempre estic dubtant!Sempre reflexiono abans d'actuar, no sóc gaire impulsiva!
    És macu el relat!:)

  • converses...[Ofensiu]
    Pluja | 29-03-2005

    que et recorden el que un dia va voler ser, el que podria haver estat si haguessim dit aquelles paraules... i llavors ens arriba la gran pregunta: Algun dia m'entendré? Si jo creia que tot el sentiment estava enterrat... pq de sobte em sento així? Ni un equilibrista seria capaç de no caure entre els jocs d'aquest mons que no entenem, però que ens envolten!

  • entre 100 mons[Ofensiu]
    fill de les ombres | 25-02-2005

    que difícil entendre el cor... sols ens resta fer el que ens mani a cada instant... això i només això serà el correcte en cada instant

l´Autor

somnisdeboira

11 Relats

30 Comentaris

15812 Lectures

Valoració de l'autor: 9.43

Biografia:
Deixa'm reflexar-me en la teva mirada... llavors et podré dir del cert qui sóc jo! Ara mateix sols sé que soc un ésser fràgil, un punt en l'univers...