Endevina, endevinalla... que serà?

Un relat de: Annalls

La llengua de plata
espurneja,
fins arribar
al mugro sagrat.
Es el seu destí , el seu anhel .
,

Comentaris

  • Una pregunta [Ofensiu]
    matràfola | 24-09-2014 | Valoració: 10

    Si l'endevino, hi ha premi?, hehe
    Bé, jo no deixo de veuré un nadó aferrant-se al pit de sa mare.
    Si algú sap d'un destí o d'un anhel superior, si us plau, que m'el digui.

    Salut i una abraçada.

    PD: Aviat et buscaré un sobrenom, heheh

  • Mugró de plata![Ofensiu]
    Mena Guiga | 02-04-2014

    Ja veig que hi ha crisi, que no sigui d'or.
    I sagrat, a més, tu!
    No sé, el Crist en la creu del poble té un peu embenat amb paper de plata, però el mugró és distant.
    No serà un cargol, la bava que deixa, fins la flor de poniol per tal de guarir-se el mal de panxolina?
    O, com deia la 'Canción del pirata' de Espronceda 'la luna en el mar riela' i no sé què de plata. I el mugró la lluna, que jo li dic piga, però tot és esfèric.

    I ja callo. Mentre no sigui un xurro embolcallat amb Albal fins un ou ferrat!

    Mena

  • no en tinc ni idea ! ;-([Ofensiu]
    joandemataro | 02-04-2014

    el tema del mugró em despista...
    llengua de plata es suggereix un doll, un salt d'aigua...

    gràcies pels teus amables comentaris Anna, abraçades ! ;-)

  • Ep, no s'hi val![Ofensiu]

    Això no es fa, Annalls, ara no podré pensar en res més i em sortirà fum del cap. Jo sóc d'aquelles persones que no paren de consultar el que sigui fins que troben la solució. Ep, ho has d'aclarir.

    Petons!

  • Eloi Miró | 29-03-2014

    Després de llegir aquesta breu endevinalla... m’ha fet pensar amb la lluna i una muntanya. La lluna passant per sobre de la muntanya... la veritat és que no ho sé, hauries de publicar un altre “relat” amb la resposta!
    S’ha de dir que és original i romàntic.
    Salutacions Anna!
    Eloi

  • És el riu?[Ofensiu]
    Jordi Abellán Deu | 26-03-2014 | Valoració: 10

    Llengua de plata... Com els rius dels pesebres traçats amb paper d'alumini.
    Espurneja... Esquitxos de l'aigua en el seu ràpid descens
    Mugró sagrat... El mar bressol de tota vida.

    He encertat?

    Jordi

l´Autor

Foto de perfil de Annalls

Annalls

84 Relats

568 Comentaris

76307 Lectures

Valoració de l'autor: 9.96

Biografia:
M'agradaria saber escriure, captar allò que sents i trasformar-ho en paraules.
Jugar amb elles per posar-les de la manera més harmoniosa. Dir el mateix que han dit d'altres però que no s'assembli gens, fins i tot donar naixement a expressions .
M'agradaria que si algú em llegeix , s'aturi a deixar un comentari per ajudar-me a fer-ho millor.