Endavant i bon viatge.

Un relat de: free sound
E nigmes de la vida i casualitats,
N o hi ha res en la terra, que en siguin propietats,
D ibuixos diferents, i bons camins de vida,
A ra en aquesta vida, en busco un altre gust.
V entegi al seu ritme, sense viure amb embuts.
A hir jo no ho sabia, i en vaig tenir por,
N omés ell ho sabia, i en va seguir el joc.
T ot passa a la vida, i de tot se n’aprèn.

I dees que canvien amb el pas del temps.

B ranques que es ramifiquen,
O que en van creixent.
N o hi hauria conflicte, si fos més transparent.

V iatge de la vida, bonic i ben plaent,
I mostres per gaudir-ne amb so ben diferent.
A mi no cal mentir-me, sóc potser com el vent,
T ransporto melodies amb ritme diferent.
G otetes i somriures, i ben bonics els viures,
E strelles i planetes, i petons com cometes.


Sort !!!

Comentaris

  • noves experiències[Ofensiu]
    magalo | 17-01-2012

    Ben cert free que tot passa a la vida i de tot se’n aprèn i de algunes experiències aprenem a fer versos, relats i acròstics (com aquest teu tan ple de vida) que passen a ser noves experiències. Paraules que tenen un bon viatge quan van a parar a espais com aquest on nosaltres ensopeguem am elles.
    Ens anem llegint
    petonassos
    Marta

  • Bon vent i barca nova![Ofensiu]
    onatge | 15-01-2012 | Valoració: 10

    a la vida sovint hem de deixar persones fora del nsotre camí, per motius dieversos. Sort que al vida sempre va endavant. I els sentiments ferits es recuperen sempre, només cal empeltar-hi noves il·lusions...

    Des del far una abraçada.
    onatge

  • llibertat i independència[Ofensiu]
    liudmila | 15-01-2012 | Valoració: 10

    a vegades també passem d'un extrem a l'altre. Veient i coneixent dos mentalitats "oposats" d'Orient i d'Occident, penses, que la mentalitat de ser "lliure" i "idependent" també pot portar cap a l'egoisme i indiferència...
    Que tal la sincronització simultanea i espontanea en les relacions dels grups (tan petits - parelles, families, com grans - societats). Estar junts i ser independents, és també una mica sona rar. Però ens adonem que de seguida en trobem en la "dependència" emocional, sentimental, organitzativa i de responsabilitats amb qui estem... Una organització qualitativa i constructiva, o sigui que aquesta "co-dependència" sigui fructífera per a tothom, i no pas destructiva, la qual facilment tenim sense tenir el respecte i amor cap altres. En la Natura ja existeixen aquests exemples organitzatius, que funccionen en el nivell subconcial, com les abelles o formigues...