Encara

Un relat de: Gabriel M.
M’agrada poder captivar-te
encara.
Present, passat futur.
Camino per les teves històries
encara.
I no em refuses
perquè ets meravella
sempre.
Estic molt content
perquè et puc caminar amb paraules
encara...
I compartir temps als temps
per intentar poder captivar-te
encara.


Barcelona, gener/13

http://yetibarna.blogspot.com.es/


Comentaris

  • gabriel[Ofensiu]
    matràfola | 07-02-2013 | Valoració: 10

    M'il.lusiona veure esperança en algú, especialment en tu.
    Ara entenc (llegint la teva biografia) una mica més de la teva escriptura.
    Els teus poemes, com sempre, són gratificants per al lector.
    Gràcies per ser aquí, camarada.

    salut

  • M'agrada[Ofensiu]
    Galzeran (homefosc) | 04-02-2013

    i no sabria que més dir-te, potser que amb paraules tan senzilles no creuries mai poder captivar l'enteniment de la gent.
    M'agrada aquesta poesia senzilla, et llegiréd'altres.

    Ferran

  • Ofrena[Ofensiu]
    franz appa | 23-01-2013

    Poder compartir camins amb paraules, llegir i escriure, dialogar, enraonar... La literatura pot arribar a ser molt tramposa, però en general és generosa -encara- amb els seus cultivadors, els que ofrenen i el que reben. Amb els que li dediquen amor i lliurament com el que desprenen aquests magnífics versos.

    Salutacions,
    franz

  • Títol obligatori[Ofensiu]
    Annalls | 23-01-2013

    Vosaltres si que sou dos perletes ,(la foto). Si es millor el cometari que has fet que el poema en si.!!!..al mariner li falta empenta.. Feia dies que no apareixies i he trobat a faltar el teu comentari en un parell, un per diferent "Acarono amb dits de seda", em va sortir mes encriptat i l'altre pq no el pensava ni publicar, la ultima frase la vaig posar de conya, al final vaig pensar...a veure que passa, el publico. I a sortit una categoria que en un principi no hi contava!!!
    En quant al teu, he tingut una sensació de "deja vu" molt forta, no se si en tens un que s'assembla o algun relata ire a escrit quelcom similar o...¿ Forma part de la col·lecció "La senzillesa i la tendresa el tocaran el cor, perquè embolicar-se més:"

  • un poema molt fluït [Ofensiu]
    Rafaelmolero | 22-01-2013 | Valoració: 9

    En realitat veig un poema molt senzill i fluït perquè té una il.lusió dins de l'amor, i de les seues paraules. Es molt bonic, i senzill a la vegada. Una salutació.

  • Jocs de paraules, encara[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 22-01-2013 | Valoració: 10

    M'ha agradat molt i molt l'estil, la forma d'aquest poema. El joc de paraules, el seu ordre dins els versos, el contingut que raja aigua fresca i el ressò que deixa encara en acabar de llegir-lo. Una forta abraçada.

    Aleix

Valoració mitja: 9.67

l´Autor

Foto de perfil de Gabriel M.

Gabriel M.

41 Relats

191 Comentaris

33394 Lectures

Valoració de l'autor: 9.91

Biografia:
Nascut a Barcelona, de mare Mallorquina(manacorina), premiat amb el primer premi de poesia del X i XII Concurs Literari de l'Associació de donants de sang de l'Hospital de Sant Pau de Barcelona del 2011 i enguany i tercer premi al mateix concurs en la seva XI edició del 2012.
Publico mensualment a la revista comarcal "Perlas y Cuevas" de Manacor, Mallorca des de l'any 2008.
He publicat el poemari "PERENNE" JMD Ediciones.
Participo en varis fòrums literaris.
He treballat com a corrector d'estil i he publicat en antologies poètiques diverses.
Amb una família de tres fills, la petita amb una síndrome dins l'espectre autista.
En aquest sentit sóc curador del llibre "AUTISME: TRENQUEM EL SILENCI AMB POESIA" de Viena Edicions, junt amb altres grans escriptor i amics, dintre del "PROJECTE ÀGATHA" solidari i altruista.

Link al Facebook del PROJECTE ÀGATHA:
https://www.facebook.com/projecte.agatha

El meu blog:
http://yetibarna.blogspot.com.es/

Per adquirir el poemari "PERENNE" dedicat:
guspiraperenne@hotmail.es.

El FB del meu llibre:
https://www.facebook.com/pages/PERENNE/169623713138358

El meu FB personal:
https://www.facebook.com/gabriel.perez.1257604?hc_location=stream

Entrevista en castellà "Letras y Algo más":
http://www.letrasyalgomas.com/t26865-iniciando-un-nuevo-ciclo-hoy-gabriel-m