Encara

Un relat de: night time is the right time.
Avui, fa un mes i mig que em vas deixar…
Avui fa un mes i mig que no he pensva en tu,
els estudis no m’ho permetien.
Avui, despres de un mes i mig me’n he donat compte que encara et sento dins meu.
Bé, si que havia pensat en tu.
Però no hi creía després de tot.
Penses que és normal, que jo també pensó en el meu millor amic.
Però no, la realitat és dura i fa mal.
No és la primera vegada.
Avui he vist que el meu cor segueix plorant per aquell adéu que,
sense cap raó, em vas deixa.
Sense el teu amor , passen les hores, els dies i encara segueix el meu cor ple de records que no sé si hi fan bé o mal.
I és ara quan veig que som iguals, o si més no perquè encara no es pot confirmar, ets com l’antic Jo. Una anima lliure, que no sap on va, i no té rum.
Encara t'estimo , no ho dic per dir-ho, sinó pregunta-li al meu cor que per tu viu.
Encara recordo aquells dies d’hivern en que les tevés abraçades eren el meu confort, i el lloc on podía deixar de pensar en el món .
Encara t'estimo i aquí segueixo esperan-te mentres la nostàlgia s’apodera de mi

Comentaris

  • si estimes, es x sempre[Ofensiu]
    universbrillant | 28-02-2011

    t'has adonat que encara estimes a aquella persona que ta deixat.Segur que va ser molt important x tu. Per molt que intentis oblidaro, et puc asegurar que et costara, es una cosa inebitable.Estimar a algu es el mes bonic que pot haber, pero quan sen va la persona estimada, aquest amor et pot pareixer el mes dolorós.Intenta seguir endavant, es lunic que queda :)
    1bsada(L)

  • Un mes...[Ofensiu]
    hipocrates | 25-02-2011

    Ai noieta, un mes et sembla molt, una eternitat i en canvi no és res de res. Aprofita, estudia, i oblida. Si et van deixar, amb aquesta cara d'encant que tens, és que no et mereixien.
    I sobre tot, vigila quines intimitats penges per aquí, que al final res és anònim.
    Una abraçada.