ENCADENATS S'ALLIBERARAN

Un relat de: alliberant


Tenien un somni,viure el futur en llibertat.
Els seus anhels exigien convicció i sacrifici per alliberar-se

Es donaren les mans per enfrontar-se al seu destí marcat i la cadena humana, ja era un fet que tot ho transformaria.

Sentiments i pensaments diversos eren un sol desig arrauxat, per construir una nació justa i lliure.L'energia alliberadora de la cadena s'estengué per tot el país. Farts de polítiques estèrils i retallades imposades , el poble es revolta expulsant dels seus caus de poder els seus governants, trencant les veritables cadenes del poder .

Com un sortilegi màgic, van desaparèixer els obstacles enfront de la revolta. Les forces de l'ordre i els espanyolistes reaccionaris bocabadats no s'hi oposaren,la revolta tenia el camí lliure.Davant del Parlament,el president els digué: "Ara podeu fer la nació que els nostres dubtes i pors, no ens ha permès fer".

Els representants escollits per als revoltats, votaren i aprovaren la declaració d'independència . El somni era un fet i per fi podien decidir lliurement com volien viure i com guanyar el futur.

Comentaris

  • Agrair[Ofensiu]
    alliberant | 01-09-2013 | Valoració: 6

    Gràcies per els comentaris tan positius.Em sentó mes motivat a seguír escribint.
    La vostra resposta referma encara mes les meves conviccións

  • i així serà ...[Ofensiu]
    joandemataro | 01-09-2013 | Valoració: 10

    ben segur que ho aconseguirem !!!

    i a la cadena, a cada baula hi serem tots... ;-)

  • Tenim un somni[Ofensiu]
    Illadestany | 01-09-2013 | Valoració: 10

    Tenim un somni, sí, i estem treballant per a assolir-lo, després de tants segles de dubtes i de pors, i lluitant contra la nostra profunda i arrelada psicologia de dominats.
    Tenim un somni, de nom Llibertat, i aviat l'assolirem.
    Benvingut a relats, alliberant.

l´Autor

alliberant

15 Relats

15 Comentaris

10048 Lectures

Valoració de l'autor: 9.99

Biografia:
Soc un català convençut que ens merexeim viure la nostra identitat plenament
Vull escriure sobre el que visc i percebeixo de la nostra societat