Enamorar-se... de les filles i fills.

Un relat de: Joan G. Pons

Una proposta agosarada i dolça dedicada a mares i pares. Sense excloure a les persones que creuen en les multi-dimensions de l'amor.

De forma natural estimem a les filles i fills. És un amor instintiu. També a vegades és un amor protector (cal marcar límits), un amor de confiança (t'estimo, ja saps sóc la teva mare, sóc el teu pare), un amor educatiu (t'ajudo... és pel teu bé !), un amor estimulant (t'has d'esforçar pel dia de demà... ja m'ho agrairàs més endavant...).

Totes aquestes accions amoroses han de desembocar a fer una nova trobada d'estimació, no tant de valoració, sinó de sentir el seu creixement, el seu caminar, el seu tornar a començar, i enamorar-me de la meva filla o fill.

L'enamorament és una expressió d'amor forta i contagiosa. És la vivència de l'apropament lliure i joiós. És el goig de l'aventura de viure compartida. És AMOR.

Us invito i animo a connectar i enamorar-se de les nostres filles i fills. Sobretot com persones joves que van creixent i descobrint el món de les relacions. Jo ho he experimentat i és meravellós. I ho torno a experimentar.

Comentaris

  • Gràcies[Ofensiu]
    Guideta | 22-04-2009

    Moltes gràcies pel comentari!
    Encara no conec aquest sentiment, ja arribarà...
    Molt bonic i molt tendre

  • ho veia tant natural[Ofensiu]
    Galzeran (homefosc) | 14-04-2009

    que mai m'havia plantejat aquests pensaments que ens transmets ara en veu alta.

    Felicitats

    Ferran

  • Reconec...[Ofensiu]
    Sibil·la | 14-04-2009 | Valoració: 9

    Que encara no et coneixia però trobo que mostres una visió de la vida molt dolça i, per això, m'agrada.
    L'enhorabona.
    Records sibil·lins.

  • Jo estic enamorada de l'Arnau[Ofensiu]
    nuriagau | 14-04-2009 | Valoració: 10

    Gràcies, Joan, per aquesta proposta-reflexió tan sincera i vitalista!

    Núria

  • Hola Joan[Ofensiu]
    ESTEL | 14-04-2009 | Valoració: 10

    quina casualitat, creuament de pensaments, estava voltant per aquí per fer-te un comentari, quan una trucada m´ha fet aturar-me, i ara em trobo amb les teves paraules sempre plenes de viure la vida. Saps enamorar-se dels fills, és meravellós, jo estic plenament enamorada del meu fill, m´agrada fins i tot quan ens enfadem, que també ens passa.
    Moltes vegades el miro i penso, caram quin misteri fantàstic, aquesta coseta que s´està fent gran, ja te 10, és nostre. És increïble, amb la seva personalitat i la seva bellesa, m´encanta.
    Una forta abraçada i està clar que amb fills un sempre està enamorat

Valoració mitja: 9.67