en silenci...

Un relat de: joandemataro
Photobucket



Ploro en silenci…
Empresonat per l’abraçada,
ploro, a la teva esquena.
Com puc dir-t’ho…
sabent que m’estimes tant ?

Ploro, en silenci…
Ofegat per la força del sallent ,
ploro, dins teu.
Com puc dir-te,
sabent com t’he desitjat,
que ja no em calen les teves aigües ?

Ploro, en silenci…
Sense llàgrimes,
ploro les meves misèries.
Com puc dir-te,
sabent que t’estimo tant,
que he de marxar si vull viure ?

En silenci, ploro i et deixo per no fer-te mal.

Comentaris

  • Un d'aquells...[Ofensiu]
    Annalls | 04-04-2013

    ... que llegeixes i no t'atures, perquè en el moment el tema no m'era del tot sensible, o massa... no sempre que no es comenta ha de ser pq no acaba d'agradar... hi han molts motius, ma alegrat reconeix-rel i estranyat no veure'l comentat per mi.
    Però no venia a alegrar-te les orelles si nó a renyar-te. SIII a renyar-te... tu creus desprès de la cara de badoca que se'm a quedat al llegir el teu, mig enrajolada de vergonya del meu nyap al teu costat, que m'has de posar un 10 !! ? NOOOO... que jo vull aprendre...Un altre cop ja ho saps!! M A G N I F I C el teu, magnific...
    Saps de moment si no en surt una de nova tenim tres consultes... La Mena en té una altra, titulada com la meva , el 13/3/2012.

  • Un poema valent,[Ofensiu]
    Nonna_Carme | 28-02-2013

    tendre i dels que arriben al fons de l'ànima. Valent perque es necessita valor per, estimant tant ,deixar l'ésser estimat;t endre pels sentiments que inspira i dels que arriben a l'ànima ,per la seva profunditat.
    Felicitats, poeta!
    Una abraçada.

  • pensar en silenci[Ofensiu]
    montsepema | 25-10-2012

    quants de cops deixem coses per dir, i pensem en silenci el qeu no surt de la nostre boca.
    una abraçada

  • Força[Ofensiu]
    zoramar | 19-10-2012 | Valoració: 9

    Poques paraules però amb molta força, entenc totalment el sentiment, jo també he plorat amb silenci moltes vegades. M'agradat molt Joan. Felicitats per la teva sensibilitat.

  • Deixes enrera el passat?[Ofensiu]
    Jordi Abellán Deu | 17-10-2012

    Aquest sentiment que expresses amb tanta emoció........

    Com deixar tants sentiments viscuts? Desancorar-se per partir amb nous rumbs?

    Què puc dir-te Joan?..... Arriben molt endins les teves paraules.

    Felicitats?.......

  • Felicitats[Ofensiu]
    Josep Ventura | 16-10-2012 | Valoració: 10

    Felicitats
    Joan per aquest poema amb tanta força
    (he de marxar si vull viure) m’encanta
    Una abraçada
    Josep

  • Plorar[Ofensiu]
    elenam | 16-10-2012 | Valoració: 10

    Que més puc dir-te, que m'ha agradat i ... quina sort escriure i expresar-te com ho fas amb paraules que venen de dins i que saps transmetre amb tanta força.
    Et felicito!!!

  • llàgrimes vives[Ofensiu]
    ales de foc | 14-10-2012 | Valoració: 10

    Deixa viure les llàgrimes.
    Abraça't a la teva il.lusió.
    És difícil el comiat
    i dur el començar.

    Feia dies que no em passava per RC i avui he descobert el teu bell poema. Paraules tendres. Barreja de tristor i veritats.

    una abraçada literària

  • Quina meravella Joan![Ofensiu]
    Núria Niubó | 13-10-2012 | Valoració: 10


    De vegades el destí juga amb nosaltres. Avui he entrar a veure si tenies algun poema nou i així que anava llegint, plorava i el cor em fa mal encara.
    Tanta tendresa i tanta tristor, dit com un xiuxiueig en una darrera abraçada.
    És que fas de cada instant poesia, un sentiment desgranat com el fruit de la magrana, de cada vers la dolçor i aquell trosset de llavor que queda.

    Me l’he fet meu avui aquest poema, petita meravella , que m’ha remogut sentiments.

    FELICITATS, Joan, els teus sentiments enalteixen la teva poesia i et fan encara MÉS GRAN POETA! Gràcies.
    Preciós el dibuix.

    Una abraçada des de molt endins del cor
    Núria

Valoració mitja: 9.8