EN L'HORABAIXA

Un relat de: PERLA DE VELLUT
EN L’HORABAIXA


El doll entre la meua ànima
és tan dolç com els teus ulls
quan cau l’horabaixa;
i aleshores el ritme
de les teues galtes són la memòria
dels meus sentiments de laxitud.
L’instant del laberint
prop de la teua cintura
dèbil, davant dels ulls.
La meua pell lívida davant de tu,
memento del teu cor mel•liflu
que expel•leix cada libido
de llarguesa que m’empeny
en el meu cor de la il•lusió.

9 de desembre del 2018
Autor: PERLA DE VELLUT


Comentaris

  • Molt ben aconseguit [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 24-03-2021

    Gràcies Unicorn_blanc_del_bosc, per la teva visita i el teu amable comentari, que em fas en el meu poema, en el qual em dius que sona a música i que t'ha agradat molt.
    M'alegre de que m'hages llegit aquest "EN L'HORABAIXA".
    Saluts.

  • Molt ben aconseguit.[Ofensiu]
    unicorn_blanc_del_bosc | 24-03-2021 | Valoració: 9

    ¿Qui diu que l'escriptura (o la literatura) no es pot assemblar ni una mica a la música?

    Jo sóc (o potser en gran part era, però ho vull tornar a ser) un practicant del piano i, per tant, almenys una mica, un músic.

    En el teu poema em sembla que la poesia és preciosa, i que evoca un ritme relaxant, i que les paraules només (¿només?) són un motiu (no vull dir "excusa") per a relaxar al lector (en tot cas, en mi sí que ho aconsegueix) i evocar el plaer de l'amor i del romanticisme.

    No vull dir en absolut (o almenys això crec jo) que el poema sigui dolent ni de lluny, ni les seves paraules, però crec que (cadascú té el seu estil) són, segons jo crec, més paraules evocadores que significatives. Tot i que, insisteixo, a mi m'agrada molt aquest poema tal i com és, sense cap broma.

    Crec que com a escriptor tens molt de talent i, a més, des de fa un temps som amics per email, doncs vinga, pitjor seria si res d'això hi fós!!

    Que passis un bon dia!!

  • INTENSITAT[Ofensiu]
    CeciliaBM | 01-03-2019 | Valoració: 10

    Crec que intensitat és el mot que fins ara em sembla més encertat per definit el que sent al llegir, la intensitat de les emocions, que omplen fins l'última lletra de cada vers en reflex de l'emoció que origina aquest cabal de paraules.
    Un plaer també trobar tanta musicalitat, és per a mi una de les coses que més m'agrada en poesia, i sens dubte en tens una molt especial, les muses et somriuen!

  • MOLT BONIC[Ofensiu]
    montserrat vilaró berenguer | 24-01-2019 | Valoració: 10

    No se que dir, sols que m´has emocional i si has aconseguit fer això ambs uns versos es que son molt bons i arriben a al´ànima. Continua escrivint per favor, que jo et llegire

  • Sense paraules...[Ofensiu]
    Neus Marín Cupull | 24-01-2019 | Valoració: 10

    Felicitats!!! Uff, m'has deixat sense parules... Quan llegeixies el poema aconsegueixes endur-te el lector a la descoberta dels sentiments mitjançant les adients.

    Felicitats!
    Una abraçada
    Neus Marín

  • Amor de per vida...[Ofensiu]
    Nil de Castell-Ruf | 23-01-2019 | Valoració: 10

    Resto sorprès cada volta que faig lectura dels teus poemes... Perquè ets una fontana d'or per quan als recursos que tens en el moment d'expressa la tendresa i l'amor. Aquest frec a frec, de cosos, d'emocions, de sentiments, d'amor perpetu o de per vida devers la persona estimada em captiva i em fa venir curiositat i ganes de experimentar aitals experiències. Crec que a RC, t'has fet un espai amb personalitat pròpia que denota unicitat. Salut, Nil.

Valoració mitja: 9.8