En la frontera del somni i realitat: el jardí de flors

Un relat de: liudmila
L’època d’adolescència, l'era d’or, adorada per la majoria de la gent. La química hormonal ens porta a un altre planeta, on la vida és diferent: ja no és un mar calmat, sinó la combinació de tots els temps que hi poden haver des de la tranquil•litat d’un dia solejat preciós fins a una turmenta immensa que pot deixar el superfície desconegut després de la seva obra.

És una època que amb les emocions i sentiments viscuts marca els records més profunds de la memòria de la vida pròpia. Però justament aquests sentiments fan la seva obra magnífica. És quan no jutgem el món pels principis de la raó i el mirem amb unes gafes “roses”. És un planeta aïllat de la resta del món dels adults, de la seva prudència de vida seria i rutinària. En aquest planeta es mira tot diferent i percep diferent, i una bestiesa sembla una creació romàtica i bonica, com, per exemple, aquesta historia petita que us contaré (i la que va passar en realitat).

Varem anar a una excursió al camp, un grup dels xicots i xicotes joves... Ens divertíem i passaven el temps fent els expedicions exploratoris i visites durant al dia, cantaven amb l’acompanyament de guitarra i el foc al bosc nocturn al vespre. Ens quedàvem morts per dormir poques hores abans de la matinada, que també ens agradava de trobar, aquest moment misteriós i màgnific del començament del dia.

Vaig tenir un somni preciós. Somiava que estava ajaguda dins un jardí fantàstic, ple de flors. Semblava que em trobava dins un paradís. Fins i tot em sentia el seu olor i després vaig sentir amb la pell un tacte tou, agradable i fresc dels pètals de les flors que m’envoltaven... Aquest tacte em va fer sorprendre tant, que ... em vaig despertar... I quan vaig obrir els ulls, ja no entenia si estava continuant dormint en un altre somni o era la realitat. En l’habitació, on dormien totes les noies per passar aquesta nit, sobre les capçaleres dels llits de cadascuna hi havien les flors fresques del camp... Era una sorpresa agradable per a nosaltres, més a més ningú ha sentit com i qui ho feia... Aquest regal romàntic ens van fer els nostres xicots amb molt respecte i estimació...

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de liudmila

liudmila

108 Relats

177 Comentaris

98358 Lectures

Valoració de l'autor: 9.97

Biografia:
Traductora i escriptora:
Alexandr Puxkin, El conte: http://www.locantich.cat/2012/03/el-conte-del-pescador-i-el-peixet.html
"Les fots del coneixement dels Mags d'Orient": http://www.locantich.cat/2012/08/les-fonts-del-coneixement-dels-mags.html
L'autora del llibre "El Conte de l'espurneta del Sol: Un vatge d'aventura al Terra" (publicat Desembre 2014):
Bubok (en paper i ebook-pdf): http://www.bubok.es/libros/237722/El-conte-de-lespurneta-del-Sol-Un-viatge-daventura-a-la-Terra-Primera-Part
Lulu (en paper): http://www.lulu.com/shop/liudmila-liutsko/el-conte-de-lespurneta-del-sol-un-viatge-daventura-a-la-terra-primera-part/paperback/product-21940067.html
Lulu (en ebook-pdf): http://www.lulu.com/shop/liudmila-liutsko/el-conte-de-lespurneta-del-sol-un-viatge-daventura-a-la-terra-primera-part/ebook/product-21940086.html