En Joan i l'Anna (tema: secrets)

Un relat de: Roi Marphille

En Joan i l'Anna van coincidir per primera vegada en un curs de mandarí. Dimarts i dijous de vuit a deu del vespre.
Durant el curs, mai es van dirigir la paraula ni es van saludar. Es van evitar l'un a l'altre de manera molt conscient i planificada.
El dia que feia sis mesos que anaven junts, en Joan li va confessar a l'Anna que des del primer moment que la va veure li va fer recordar a la seva ex. L'Anna va quedar glaçada.

Comentaris

  • el secret de l'Anna[Ofensiu]
    Roi Marphille | 14-01-2007

    ui, això sembla el "codi Da Vinci" ;-)
    el secret de l'Anna s'entreveu a la frase "Es van evitar l'un a l'altre de manera molt conscient i planificada".
    Quan en Joan li va confessar el seu secret, l'Anna no es va indignar ni molestar...es va quedar GLAÇADA!.
    sabeu quin és el secret de l'Anna?

  • Realment secret el que pensa en Joan[Ofensiu]
    Naiade | 13-01-2007

    Ara entenc perquè no t'agrada llegir relats llargs. Em aquest sistema que tens, fas treballar la imaginació tan pot ser un final com un altre.
    També podria ser que l'Anna agrades en Joan encara que s'assembli a la seva ex. Ja que diuen que cada persona te un tipus d'ideal, moltes vegades he vist persones que canvien
    de parella i els hi trobo una semblança em l'anterior.

    Ja t'aniré llegint.

    Naiade

  • interpretació[Ofensiu]
    Roi Marphille | 10-01-2007

    Hola brumari,
    gràcies pel teu comentari...
    però em temo que se t'ha escapat una cosa...en realitat el relat parla del secret de l'Anna...(el que no diu).
    saps quin és?

  • Impactant[Ofensiu]
    brumari | 10-01-2007

    Impactant pel lector i, evidentment, per l'Anna.

    Crec que gairebé ningú no s'escapa de guardar secrets d'aquesta mena, de vegades durant tota la vida. En Joan no va aguantar més de sis mesos. Era un bon nano. Si l'Anna és intel·ligent, ho valorarà.

    Un bon microrelat.