En J.T

Un relat de: touchyourbottom
En JT, perpètua xemeneia fumadora, anava rebotint per carrers i places de barri antic i cèntric demanant diners per a tallats o tabac. No se l'entenia massa quan parlava, veu baixa, sent ell alt. Els seus morros semblaven l'anus inflat d'un gos, cosa força deguda a massa medicació. Si algú el convidava, l'havia cagat: no el deixaria de petja. Li diria, per equilibrar, que ell també l'invitava i li donaria escassos cèntims. L'altra persona no sabria què fer. Així, en JT, astut i malalt, malalt i astut, es procurava allargar els 3 euros diaris que rebia i que consumia en un tres i no res. El seu aspecte de gegant colrat colgava expectatives de desfer-se'n: fotia por si s'enfadava si es rebutjava la seva petició contínua. Per aquell motiu, els que queien en la trampa de fer una bona obra, havien de tocar el dos a fer de bones persones a una altra vila havent après la lliçó d'anar amb compte amb tipus del tipus JT. O més aviat amb lapatologia que patia i que amb gràcia i (des)encert utilitzava.

Comentaris

  • Crec que...[Ofensiu]
    Montseblanc | 14-09-2017

    ...per desgràcia, tots ens hem trobat amb un J.T. o l'hem vist de prop a les nostres vides. Tot ésser humà intenta sobreviure, amb el que pot, amb el que té a l'abast, és lícit i és trist de vegades...

l´Autor

Foto de perfil de touchyourbottom

touchyourbottom

284 Relats

131 Comentaris

84229 Lectures

Valoració de l'autor: 9.91

Biografia:
"-No m'ha conegut!
-Això és que mai t'havia vist"

"En el moment de morir estava disposada a estimar"

(del film francès 'L'hérisson', que no és un film suprem, però en vaig extreure això).