En homenatge a Pier Paolo Passolini

Un relat de: xavier de Ventolà

Ulls fixos,

mirades de bisbes,

memebres erectes,

desitjos terrestres.


Pells elèctriques, eclèctiques,
d´energia saturada

per arribar d´una puta vegada

a l´orgia desemmascarada

dels vells sodomites-profetes-

i santes immaculades (enculades?)

ARA, SÍ !!!!!


s´ACABARAN ELS PROBLEMES,

JA NO ENS SEREM ESTRANYS,

ENS ESTAREM PREPARANT

PER A LA CÒPULA FINAL.


Refet i reescrit a Barcelona 11 d´abril 2005 18:30

Comentaris

  • Tu no saps[Ofensiu]
    Lavínia | 24-05-2005

    el que m'arribava a agradar aquest director, encara em recordo de Èdip Rei amb la Silvana Mangano fent de Iocasta. Va ser una pèrdua per al cinema i la cultura europea, però el que més em va impressionar és de la manera brutal en què va morir. Va ser esgarrifosa.
    Ell Fellini i Luchino Visconti formaven un triumvirat que per a mi encara no hi ha qui els superi, cadascú en el seu estil de fer cinema, clar!!

    Tu en poques paraules, però clares li rets un homenatge que no m'ha estat indiferent.

    Molts petons.

  • Vaig llegir de...[Ofensiu]
    Maragda | 20-05-2005

    Passolini, ja fa molt temps, una mena d'autobiografia - i em fa ràbia! no en recordo el títol...- en què no era ell el sodomita, si no que es trobava de plè sota el poder d'un adolescent, força endimoniat, en un poblet italià de mala mort on ell feia de mestre d'escola. La ironia era que qui havia de ser l'alumne feia de mestre - en l'iniciació homosexual - i el pobre mestre esdevenia fàcil víctima i aprenent d'un noiet que el torejava a base de bé. Em va agradar moltíssim. Com a escriptor, faceta que li desconeixia quan el vaig llegir, és també fascinant.
    Trobo el teu poema un just homenatge i te l'aplaudeixo. Felicitats.
    Moltes gràcies per comentar-me! (tot i que els elogis em semblen una mica excessius...)
    Una forta encaixada també!

  • em costa entendre't[Ofensiu]
    Shu Hua | 19-05-2005

    Llevat del poema a la noia, la resta són força enigmàtics i em costa entendre'ls. La propera vegada que ens trobem et demanaré que me'n facis cinc cèntims.
    Un plaer llegir-te i conèixer-te.

    Glòria

  • mar - montse assens | 13-04-2005

    caramb, no et coneixia però m'ha agradat molt llegir-te

    felicitats i benvingut a la pàgina

    t'apuntes a venir a la trobada????

l´Autor

Foto de perfil de xavier de Ventolà

xavier de Ventolà

6 Relats

30 Comentaris

10605 Lectures

Valoració de l'autor: 9.25

Biografia:
Nascut a la Vila de Gràcia al 1957.
Membre co-fundador de la Revista Marboré.
Col.laborador a diverses revistes de poesia i còmic dels finals dels 70 i primers dels 80.
Llibre de poesia publicat a 31 POETES D´AVUI, que va sorgir de les tardes de Poesia Viva de la Cova del Drac, que coordinava Josep Colet.
Llicenciat en Ciències de la Informació.
Em vaig presentrar a Girona al premi de Poesia."tretze sonets pel CANVI", tenis 23 anys.
DESDE LLAVORS VOLUNTARIAMENT NO HE TORNAT A PUBLICAR RES, excepte a RELATS EN CATALÀ.
VAIG DIR 2 QUE S´HO MENGIN AMB PATATES" FINS AVUI 62 ANYS