En aquells temps... DESCREGUTS VOSALTRES! (I si no esteu d'acord, llegiu la Bíblia)

Un relat de: rnbonet


I va i la mossa, amb la boca presta
agafa el fusell. Piu, piu de la lloca,
els ous estan prests! I no fa 'remilgos':
xuclades amb gana la llengua ben presta!.
Redéu, quanta llana! Però va i resulta
que si no es despulla, fusell no dispara.
Redéu quin castic. Aleshores, dic:
és eixa la cosa que embolica cames?
Doncs a l'aire calces,sostenidors i brusa..
Ja estic tota nua...I encara no 'xifles'?
Supose que sí que l'endongue ara.
Xas, xas! Sacsa que sacsa, mamelles al vent.
I rema que rema, la barca navega!
Demana, demana,que no tinc galvana.
I no t'emociones, ni xilles ni res,
que el veí té ràdio. I ens tenen copats!
Tots ells a l'escolta del que hem fet i fem.
Aix, aix, espaiet que ja em ve el gustet.

Perquè aquest assumpte del ficar i treure
als anys que pertoquen -són més dels set-cents!-
tot és... una vegada. O dos. O tres!

Comentaris

  • Enhorabona ![Ofensiu]

    Benvolgut/uda relataire:

    Enhorabona! El teu poema ha estat seleccionat, pel jurat d'autors i autores del Concurs ARC de Poesia Eròtica «Traços de desig», per formar part del volum recopilatori amb totes les obres finalistes.

    És per això que ens facis arribar, al més aviat possible, l'autorització perquè sigui inclòs al recull.

    Només cal que ens enviïs per correu electrònic, a l'adreça (concursos.arc@gmail.com), el text que adjuntem al final d'aquest comentari amb l'assumpte AUTORITZACIÓ PUBLICACIÓ TRAÇOS DE DESIG, tot fent un copiar i enganxar, i complimentant les teves dades personals.

    Cordialment,

    Comissió Concursos

    - - - - - - - - - -

    AUTORITZACIÓ PUBLICACIÓ TRAÇOS DE DESIG

    En/na .........................................................................................................
    amb DNI. número ......................................................................................
    data de naixement ........................................................
    i nick relataire ............................................................................................
    AUTORITZO a l'Associació de Relataires en Català (ARC) a incloure el POEMA ...................................................................................................
    del qual en sóc autor/a, en el recull "Traços de desig".

    En el llibre vull constar amb el nom d'autor/a: .............................................

    Així mateix també atorgo el meu consentiment per difondre el seu contingut (en part o totalitat) pels mitjans habituals de l'ARC.

    Data .......................................

    - - - - - - - - - -

    Important: Us recordem que aquesta convocatòria és oberta únicament a persones sòcies de l'ARC.

    Per associar-vos a l'ARC, cal descarregar i emplenar aquest document: Formulari d'inscripció. Una vegada complimentat, cal fer l'ingrés en el compte i enviar-lo juntament per correu postal a l'adreça de l'Associació de Relataires, (Carrer Terra Alta, 11 - 08338 - Premià de Dalt) o bé escanejar-ho tot i enviar-ho per correu electrònic a l'adreça de l'Associació: A/e: associacio.relataires@gmail.com

  • La Bíblia biblieja i no és cap bibliasutra[Ofensiu]
    Mena Guiga | 13-12-2013

    Aleshores per això hi ha gent rebolicairosa i airosa per fer somriure a RC, i en els temps que corren (i com corren!) més que mai.

    Gràciès pel tarannà que mai deixa de pasturar pel fòrum. No s'ha de deixar mai de menjar les herbes que el nodreixen i no crec que siguin col·locaires perquè això es porta a dins. Tot un rebolica-clown esteu fet!!!!!

    El poema: metàfores, vocabulari, exclamacions...una barrija-barreja original i que duri!!!!!

    Mena

  • Botet tens un msj al Foro ![Ofensiu]
    Annalls | 09-12-2013

    ... a una força desconeguda us abducirà !! No sé si el veuràs si no t'ho dic i si poso un altre post potser serà un granet de més .

    He intentat escriure't al blogg però no he trobat on !
    Com és que l'Home Fosc ha sabut que m'havies comentat El tigre, ara no em diguis que sou el mateix, perquè deu n'hi do !!

    Aquest poema m'agrada molt, malgrat que ningú el comentés penso que l'ha escrit una persona que pot escriure , tot i que esta verda i s'ha de polir

  • Hahaha [Ofensiu]
    Jon | 04-12-2013 | Valoració: 10

    Un relat que sent eròtic és d’allò més divertit... suposo que ho fa la manera com està escrit i el vocabulari que utilitzes!
    Divertit, divertit!

    Enhorabona!
    Una abraçada

    Cesc

    Crec que és la primera vegada que et llegeixo, amb el teu permís et poso a preferits!

  • Hola ja torno a ser aquí...[Ofensiu]
    Annalls | 20-11-2013

    Deu ser el que diuen els comentaris dels companys, doncs...


    Te enxampat , comento per aci, comento per allà ,eh voila el bonet també hi és...
    però a casa a fer un cafè i deixar-me un comentari no et passes!!! Si no t'agrade gens ni mica el que dic... pots dir-ho !!! No, millor no... la veritat si, però tan crua no...


    Annna

  • Aleix de Ferrater | 19-11-2013 | Valoració: 10

    Un poema riquíssim en tots els aspectes: descriptiu, imaginatiu, trempador, humorístic, precís, enriquidor i ensalivador. El teu llenguatge és per treure's el barret, aprendre i gaudir. Ets un pou de creativitat! Una abraçada.

    Aleix

  • sí ramon[Ofensiu]
    joandemataro | 19-11-2013 | Valoració: 10

    a vegades si no fos per la imaginació no sé pass.... ;-)

    per cert un poema molt divertit, que tracta de forma molt desenfada el tema del sexe i li dóna un aire fresc

    a mi m'ha agradat
    gràcies per seguir compartint i comentant per RC i fins aviat !! joan ;-)

  • Per un cop no se que dir-te!![Ofensiu]
    Annalls | 18-11-2013

    Bonet... ja tornaré a passar...

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de rnbonet

rnbonet

272 Relats

1589 Comentaris

357120 Lectures

Valoració de l'autor: 9.76

Biografia:
Tururú, turrruuuurrúrúrúrú!
ES FA SABER
A TOTHOOOM
QU' AQUEST RELATAIREEE
NO S'ENFADA NI ES CABREEJAAA
PELS COMENTARIS
ADVERSOOOS
ENCARA QUEEEE
ESTIGUEN FEEEETS
AMB MALA BAVAAAA.
Tururúu!Turrurú!

*********

rnbonet ha tingut fills i ha plantat arbres. Ara, entre altres assumptes i dèries, es torba escrivint. Punt i apart. Format en llengua forastera, "por justo derecho de conquista" i "por el imperio hacia Dios" -com tots els seus congèneres a la mateixa època-, utilitza sempre per escriure aquella que li era pròpia, -és a dir, la present- per allò de la identitat i els orígens. I possiblement -caldria un psicoanàlisi seriós- per fer la guitza a la "classe dominant" del seu País. Potser. Punt i apart. Es considera agnòstic i crític, còmic i tètric, dàtil i fútil, pràctic i teòric, bàquic i anàrquic... i tots els mots plans amb titlla que vulguen vostés, i algun que altre d'esdrúixol. Quan es posa filosòfic -cosa que sol ocórrer si li toquen els testets o les barjoles- busca amb un cresol el trellat perdut per tanta gent del país, per tal de retornant-lo al seu poble -abans de fer catúfols totalment-, i veure si aquest esdevé d'una punyetera vegada un poble normal, en un país normal. S'hi cansa aviat, però. I abandona fins l'altra tocamenta. Mentrestant, ritme, paisatge i mesura. Amb qualque excès escaient, oportú. Què li anem a fer! Som de carn! Punt final.

R en Cadena


EmmaThessaM en va 'encadenar' i jo he passat la cadena a "Ada Bruguera Riera" i a "Arbequina". I a "La banyeta del badiu", i a "Biel Martí".

(descobreix què és "R en Cadena")



*¿ I si visitàreu aquest

maridatge?

Un intent de col·laboració amb gent propera. I d'RC!