emo-Interferències

Un relat de: Homo insciens
Sempre em passa el mateix. M’enfado, m’altero, i acabo dient allò que no vull dir. Però, de veritat Anna, si el coneguessis, si estiguessis en la meva situació, m’entendries perfectament i em donaries la raó. És irritant, desconsiderat i fatxenda. Et pots creure que ahir ho va tornar a fer? Me’n vaig ara mateix a plantar-li la canya. T’asseguro que serà l’últim cop que ho fa.
...
No Anna, ara no em vull revisar les emo-interferències, ja saps que no hi crec en aquestes coses...
...
D’acord... Com dius que es fa?? M’enfoco el mòbil a la cara, em faig la foto, i... Enviar!
...
Em diu que tinc una interferència emocional de ‘Indignació’ vers la ràbia que sento. I ara em deixa canviar-la per: ‘Acceptació’, ‘Amor’, ‘Burla’, ‘Compassió’, ‘Curiositat’, ‘Desconfiança’, ‘Inquietud’, ‘Preocupació’, ‘Temor’ o ‘Tolerància’. I, a més, diu que si vull la versió Premium amb la llista completa d’emo-interferències he de pagar una quota de 1.99€ al mes. Em sembla un atracament!
...
Ha, ha, ha! Anna, acabo de seleccionar ‘Burla’. De veritat creus que l’aplicació em modificarà els sentiments? Com pots ser tan ingènua? Ets tan innocent com una nena de deu anys. Això t’ho has de fer mirar... Ha, ha, ha!
...
Vaig a canviar-ho! Anna, què està passant? Em sembla que em persegueixen. Estic acollonit! Aquell llunàtic segur que ha enviat a algú per donar-me una pallissa, devia sospitar que l’anava a veure! Què faig Anna? Què faig?
...
Selecciono ‘Amor’? De debò aquesta és la teva solució?
...
D’acord Anna, tu guanyes, me’n torno cap a casa perquè amb tanta tonteria se m’ha passat l’emprenyament...

Comentaris

  • Ciència ficció?[Ofensiu]
    llpages | 29-08-2021 | Valoració: 10

    Acabes de llegir-lo i somrius. Seguidament, et fa rumiar. Segur que no acabarem com el que passa al relat? Jo no les tinc totes, que això del mòbil aviat t'endevinarà el pensament, i sinó, al temps... Un text ben trenat, amb bon ritme i millor final. Ànims, a seguir escrivint!

  • Aplicacions[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 21-08-2020 | Valoració: 10

    Les sensacions de la persona, són tan capritxoses que no se sap mai com van a sortir.
    Molt divertit aquest relat, Homo insciens. Je je je je....
    Saluts i cuida't...

  • Olé pels emorelats[Ofensiu]
    kefas | 10-05-2020

    Sensacions, emocions, sentiments. Sembla que la cadena va així. El sensor ens comunica l'estat exterior en forma de sensacions, que, en afectar-nos, es transformen en emocions que, un cop batejades, ja són sentimens. Sobre aquest mar ondulant la raó intenta mantenir l'equilibri. Veig que no ho aconsegueix. Hi estic d'acord

  • Benvingut[Ofensiu]
    Illadestany | 18-04-2020 | Valoració: 10

    Bon exercici d'escriptura lúdica. I al final, quasi per despistament, guamya l'amor. Benvingut a relats, Homo.

Valoració mitja: 10

l´Autor

Homo insciens

65 Relats

405 Comentaris

32435 Lectures

Valoració de l'autor: 9.78

Biografia:
Homo insciens


Per aquest indret em faig dir Homo insciens (home ignorant)

El meu correu:
estirantelfildelaignorancia@gmail.com

El meu blog:
Estirant el fil de la ignorància