Embriac

Un relat de: angie

Del teu record al meu món, només hi ha fracàs,
però el guardo amorosament a la butxaca.
Un aire massa calent em porta a l'ocàs
i m'apaga els ulls - pastosa ressaca -.

Somnio que ets tu qui m'omple la gerra
on ofego la teva crua rèplica,
i l'empasso sentint xerrics de serra :
l'ànima "ba-tallant-se" - gesta gens èpica -.

Em pesa el cap i em dols,
has estat com una sangonera,
però no cerco ja immòbils sols,
ara visc a la foscor de la trinxera.











Comentaris

  • Bon intent[Ofensiu]
    llamp! | 14-02-2009


    El teu poema és un bon intent. No sé si en tens d'altres. M'agradaria llegir-los. De tota manera, per fer bona poesia, un o una ha de provar-ho molts cops i equivocar-se molt. Però el teu poema és bonic i senzill.

    Gràcies pel teu comentari a "Els teus ulls glaucs". Considero a aquest poema+epitafi un dels més llargs i complexes que tinc.

    He descobert que, amb el temps, un se n'adona que una cosa és estar enamorat i una de semblant, però més profunda i duradera, és l'amor.

    A veure si aconsegueixo llegir més relats teus, tot i que no prometo comentar-te, sí que m'hi passaré.

    Records!

    Jo també vaig anar a la Gigacalçotada com tu. Et recordo perfectament.

    llampec

  • FELICITATS !!![Ofensiu]
    F. Arnau | 11-01-2009 | Valoració: 10

    FELIÇ 5è ANIVERSARI d'RC,
    relataire!!!


    5 aniversari RC



    Si avui és diumenge 11 del 2009, avui és el cinquè aniversari d'RC. Passa pel fòrum i descobreix com pots "enganxar" en un dia com aquest Recorda: NOMÉS AVUI! T'ho perdràs?

  • Queca | 21-10-2008 | Valoració: 10

    Em sembla que tens un talent... que ja m'agradaria a mi poder pessigar. Jo també he llegit la teva biografia, i m'ha fet somriure i molt la màxima que has escrit sobre que cada dia és una ocasió nova per ser feliç. Resulta que tinc un relat: No busquis la felicitat, que ve a dir una mica el mateix, i m'ha agradat molt veure la meva teoria reforçada.

    Gràcies, angie, per escriure, per compartir, i per ser-hi.

  • Reina![Ofensiu]
    Perestroika | 06-07-2008

    ara que són dies de "vacances" em deixo caure de nou per aquí i ho trobo tot tan diferent..

    Gràcies per la tendresa i els ànims dels teus comentaris, i per escriure d'aquesta manera que embriaga de bon gust, de poesia treballada i que dispara trets directes a l'ànima.

    Ahir jo no tenia un bon dia,i saps? vaig rebre una carta d'un concurs que ni recordava donant bones notícies.

    Atura't a cada passa i somriu en veure com avances. Jo et seguiré de puntetes..

  • ambre | 25-04-2008

    La poesia quan acompanya a un altre art té les de perdre. Llegint el teu poema m'he adonat que quan el vaig llegir al repte veia la imatge però no la metàfora. Ara veig i llegeixo un poema nou, que no té res a veure amb el quadre.

  • Crua i genial[Ofensiu]
    Bonhomia | 11-04-2008 | Valoració: 10

    "Un aire massa calent... "... què coi a la foscor de la trinxera! Surt i escriu, que et trobem a faltar tots!
    Molt dura, aquesta poesia, i genial, com ever more, espero que ara estiguis passan-t'ho bé.

    Un petonàs!


    sergi

  • Ai, xicona![Ofensiu]
    rnbonet | 06-04-2008

    Quasi em sap greu que aquell dibuixet -copiat del Picasso- i colorejat pràcticament a la 'mili', t'haja inspirat aquets trist -en part- poema.
    (Encara que l''angie' vitalista, forta i amable també està present).
    Mira, saps què? Només se m'ocorreix de moment un sintagma estrany i engrescador:Avant, xicona!
    I salut i rebolica, que no ens falte!

  • Clar de lluna | 18-03-2008 | Valoració: 10

    ...angie, espero que aviat escriguis només coses belles, sense dolor ni record, que tot s'arregli i siguis MOOOOOLT feliç! Els mals dies sempre passen, sempre...

    Molt bonic el poema, però trist i amb rerefons de dolor!

    Una abraçada!

    PD: un bon consell és el que tu dones a la biografia i que m'encanta:

    "Cada dia és una ocasió nova per ser feliç i la felicitat rau dins nostre, hem de treballar per cercar-la i vèncer la por que nosaltres mateixos inventem com a excusa per mandrejar."

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de angie

angie

199 Relats

1457 Comentaris

276822 Lectures

Valoració de l'autor: 9.83

Biografia:
Sóc tan sols un fantasma d'allò que m'agradaria ser, per això em trec el llençol sovint i em despullo entre la prosa i la poesia, per trobar el món que somnio.









El meu correu :angels_torres2@hotmail.com