Embaràs

Un relat de: Filalici

Els teus ulls blaus són com la mar tranquil·la
que calma els meus dies feréstecs,
i també amaguen dins seu la tempesta
que em cal quan la tristor no em deixa créixer.

El teu cabell és l'incendi somniat
en els dies inhòspits de l'hivern congelat,
l'escalfor de la teva abraçada
és el meu cau més estimat.

I ara que el teu cos avança
en una direcció del tot inesperada
es multiplica la meva tendresa
i no es pot encabir en cap paraula.

Comentaris

  • Caram! [Ofensiu]
    J.Lluís Cusidó i Ciuraneta | 05-04-2008 | Valoració: 10

    Te descobert avui amb Vacances d'estiu, m'ha agradat com escrius i m'he passejat per els teus relats, i ara em trobo amb aquest esperar, que tantes vegades he viscut amb la meva costella. Es un fantàstic poema farcit de tendresa.

    J.Lluís Cusidó

  • Hola![Ofensiu]
    angie | 31-03-2008

    I ara que el teu cos avança
    en una direcció del tot inesperada
    es multiplica la meva tendresa
    i no es pot encabir en cap paraula.


    Una estrofa preciosa i musical, sintetitzant aquesta llarga espera (sí o no? jeje), aquest borbollar de sensacions impròpies i alhora enteses i transformades en altres de noves per al poeta, fent-les tan seves que aconsegueix posar al lector en la seva pell, compartint aquests moments íntims que necessiten ésser dispersats arreu com a conseqüència de la màxima felicitat... bombolles en dic jo, s'alcen i s'alcen fins a petar i escampar benestar al voltant (és momentani de vegades, però paga la pena esperar la següent)

    Molt bon poema!

    angie

  • És un bon poema.[Ofensiu]
    Unicorn Gris | 30-03-2008 | Valoració: 8

    M'agrada aquest poema, i el sentiment que hi poses. Si hagués estat més llarg (cosa que no és fàcil, ho admeto, perquè una bona longitud costa) possiblement t'hagués posat millor nota.

    Una abraçada, Filaci Bonaprim!!

  • Hola Filalici[Ofensiu]
    Naiade | 29-03-2008 | Valoració: 10

    T'he conegut a traves dels reptes, som tants !
    M'agrada la teva manera d'escriure. Aquesta poesia en especial descriu amb gran tendresa un esdeveniment que ho canvia tot. Per mi un dels moments millors de la vida.
    Enhorabona

Valoració mitja: 9.33

l´Autor

Foto de perfil de Filalici

Filalici

125 Relats

134 Comentaris

99123 Lectures

Valoració de l'autor: 9.66

Biografia:
Sempre intentant trobar el camí cap a la "A" de l'Oceà Atlàntic... era petit i no me'n recordo gaire, tampoc tinc els vells exemplars del Cavall Fort, però aquelles historietes m'han quedat com un dels mites de la meva infància.

Per dir quatre paraules de mi: sóc de l'any 77, i sóc enginyer industrial. Escriure m'agrada, tot i que sempre ho he fet bastant esporàdicament. Trobar aquesta web m'anima a fer-ho més, senzillament per passar-ho bé una estona.

També em podeu trobar al meu bloc i al meu recull de haikus



R en Cadena

"La mjesus em va encadenar i jo he passat la cadena a esperitlliure i icarapapallona"

(fes clic a la imatge i descobreix què és "R en Cadena")