Em vaig llevar i la mar calmosa era groga....

Un relat de: nadàlia
Dormia tota una vida al mateix lloc de cada hivern a les nou en punt del matí. Estava ben sola estirada sobre la sorra d'aquella platja tan coneguda com el tou llit de casa. Era fàcil somniar i viatjar arreu del món, de l'univers, de la vida i de la mort i trobar cent mil excuses per jaure relaxadament en els millor llits dels palaus més antics d'Egipte i de Babilònia, o palaus i cambres curulles d'amants per satisfer els desigs més cobejats i impúdics. El cel era verd fosc quan al matí somniava i l'aigua vermella no em feia fàstic perquè tenia gust de maduixa i mai no sadollava la meva set, vivíem en una orgia constant, contemporània, blues, jazz , rock i altres sons m'arribaven mentre volava per sobre de les muntanyes. Sabia que somniava i no em volia desvetllar però una pilota, llançada per un nen amb massa traça, rebotà en el meu cap i em despertà de sobte. Pensava, mentre mirava amb una ganyota el marrec, que encara somniava , car el mar, la mar, era blau, blava, com mai no l'havia vist així. De sobte però, fregant-me els ulls vaig veure al meu voltant cada cosa al seu lloc, i la mar, groga com sempre, m'oferia tendrament les onades, d'un groc més pàl.lid per banyar la meva pell verda, d'un verd més fosc que la sorra de la platja.

Comentaris

  • Somiar...[Ofensiu]
    Gemma Matas Gustems | 09-03-2012 | Valoració: 10


    Un relat ple de somnis i dels colors que inconcienment anem veient a mida que anem passant per la vida i que es reflecteixen en el teu món mentre somníem, però al despertar, tornem a viure la realitat i veiem que tot és allà on o havíem deixat...

    M'agrada't molt, somni i realitat, rés més cert!

    Una abraçada.

    Gemma



  • molt original nadàlia...[Ofensiu]
    joandemataro | 26-02-2012 | Valoració: 10

    amb un final que et sorprèn completament, jugues amb els colors i expresses igualment els sentiments que tenim els enamorats del mar

    abraçades
    joan

  • molt bo![Ofensiu]
    Espiral | 14-02-2012

    m'agrada molt, com es mou entre el somni i la realitat, i com està obert a la interpretació del lector. Jo hi veig un nen jugant al món al revés o una paleta d'un pintor amb els colors desordenats...
    enhorabona :)

  • Mar de colors[Ofensiu]
    Unaquimera | 13-02-2012

    Un fantàstic relat fantàstic, on cada cop que es dóna alguna cosa per suposada es troba aviat amb una sorpresa.
    Bon joc de colors sense tonalitats però amb intensitats fortes, amb gotes de sabor intenses i pinzellades de vida de traç ferm.

    Molt interessant, el teu estil. Hauré de tornar a passar per aquí per conèixer-ho millor...

    T’envio una abraçada per celebrar que avui t’he descobert com autora,
    Unaquimera

l´Autor

nadàlia

46 Relats

86 Comentaris

45522 Lectures

Valoració de l'autor: 9.77

Biografia:
Persona a qui entre d'altres coses, li agrada escriure, tinc publicada una novel.la eròtica "L'emprovador de senyores" del 2003, de l'editorial Abadia...fa temps que assajo poemes i relats i em deixo anar amb la imaginació i les vivències com a fogar de nous temes.
Escriure, escriure , per foragitar esculls i viure el moment present.
Tinc , també, tres flors a casa, que perfumen l'estela del camí.
Una forta abraçada i moltes lectures, que n'hi ha per donar i per vendre!
La vida? neix també al secà i entre les pedres,la vida empeny la vida, fem-ho senzill!