Em Perds...

Un relat de: Em Perds...

EM PERD* com ens vam conèixer, tots dos sense saber-ho ens haviem fixat l'un en l'altre i alguna cosa o algú va voler ajuntar-nos.

*EM PERD* cada cop que vens a parlar-me, potser 5 minuts, 1h o 2 o 3, que més dona? parlem...

*EM PERD* tot el que em dius que sents per mi, que et fagi sentir especial i que et sentis feliç amb mi.

*EM PERD* tot el que sento, tota l'escalfor que em produeixen els teus abraços i tot lo feliç que em fan els teus dolços petons.

*EM PERD* cada cop que fas alguna cosa malament, perquè totes les nostres reconcialiacions fan que t'estimi més.

*EM PERD* que poguis perdonarme cada error, em demostres que estàs per lo bo i per lo dolent.

*EM PERD* sentirte aprop, sentir que tot es nostre i que no hi ha res ni ningú al nostre voltant.

Sas? *EM PERDS TU...*

Comentaris

  • em perdo quan menys esperen...[Ofensiu]
    Noia de vidre | 15-10-2006 | Valoració: 10

    perder-se entre 1 un cos, entre una ànima, amb sentiments, entre lligant mirades, en petits somriures.... perder-se quan s'estima o quan no, perder-se entre records...
    m'ha encantat!!!!
    un peto de vidre*

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Em Perds...

Em Perds...

13 Relats

33 Comentaris

17257 Lectures

Valoració de l'autor: 9.48

Biografia:
Alguna Cosa Sobre Mi?!

Doncs... No Soc Ni Millor, Ni Pitjor Que Tu, Si El Que Llegeixes...

Simplement Soc Jo I En Això Ningú Em Guanya...