Em fa feliç...

Un relat de: Marteta
És difícil seure's a primera fila a totes les classes, sola, sense somriures que m'acompanyin.
És difícil mirar enrere, on totes aquelles persones riuen felices o amargades quan els hi toca una assignatura que no és del seu agrat... però encara és més complicat veure'm a mi sola, acompanyada de tanta gent estranya i diferent a mi en tantes coses.
No vull pensar que som una persona rara, perquè en realitat jo també som feliç. A la meva manera... A mi em fa feliç llegir un bon llibre, com els que ens han fet llegir a llengua catalana, i del que tothom es queixa...que si és un ''tostón'', que si no entenc el que diu l'autor, que si les paraules són rares... doncs jo no estic d'acord amb tots vosaltres, simplement és fantàstic, i no sabeu apreciar del seu contingut.
A mi em fa feliç estar sola escoltant la música que crec que vosaltres ni coneixeu, que no sabrieu apreciar per moltes vegades que l'escoltéssiu.
A mi em fan feliç moltes coses, i no sent la necessitat de coneixer-vos més que de vista. No vull saber de les vostres vides, per la simple raó de que no em respectau.
Sí, estic sola, i per això tenc que ser la típica freak de la classe? Doncs bé. Jo m'he après a valorar a jo mateixa. I simplement em dic a jo mateixa; Marta,que no t'importa el que diguin aquelles persones que no aprecien el que tu aprecies, ja que no valen la pena.

Jo us respecto, per això, i amb la meva conciència més que neta, seguiré amb la meva vida, i amb les persones que SI valen la pena.

Comentaris

  • M'encanta.[Ofensiu]
    nurbreatheme | 23-02-2013

    Recorda que ser diferent i especial es millor que ser igual que el rebany.
    Una abraçada.

  • És admirable[Ofensiu]
    enut | 11-12-2012

    ...la teva forma de pensar.
    Moltes vegades em sento tant diferent com tu i n'estic orgullosa.

  • Sí, senyora![Ofensiu]
    Mena Guiga | 20-10-2012

    I dir això tan joveneta, més genial encara.
    Et coneixes i t'estimes. No t'enfonsaran. No franquejaran els teus límits, no hi ha guerra però hi ha defensa.
    Sap greu qeu la gent no llegeixi, no gaudeixi llegint...hi ha més persones que menys en aquesta situació.
    Sap greu. El millor és no jutjar ningú ni criticar, respectar com bé dius.
    Trobar ni que sigui un minso punt d'afinitat. Tots som humans, alguna connexió hi ha, per poca que sigui.
    I que una cosa són les persones que et seran més properes a la vida -i que també passen i canvien- i altra els que 'toquen' i per alguna cosa és...
    No deixis d'escriure!!!!!!!

    Mena

l´Autor

Foto de perfil de Marteta

Marteta

227 Relats

394 Comentaris

165359 Lectures

Valoració de l'autor: 9.77

Biografia:
Professora de filosofia.