Em desitjo (molt)

Un relat de: Banbebo

Em miro. El mirall em torna una visió no del tot dolenta i això que només són les set del matí. Acceptable. Sota la samarreta que ha fet de pijama aquesta nit s'endevinen els meus pits, lliures. Les calcetes que porto avui posades em queden la mar de bé, és una llàstima que ningú estigui aquí per dir-m'ho. Però m'ho dic jo. Em miro als ulls i em dic: "què collons, estàs fantàstica, nena!".

Agafo el tònic hidratant per a la cara. Està a dalt de tot de la prestatgeria. Al aixecar els braços, els meus pits es mouen per dins la samarreta. El contacte amb el cotó del teixit fa que els meus mugrons s'endureixin. Ara es poden veure perfectament a través de la samarreta. Me'ls quedo mirant, pensativa. Penso que si ara hi hagués una persona que em desitgés a prop de mi, em trauria la samarreta. Em miro als ulls i em dic: "què collons, qui et desitjarà més que tu mateixa?". La frase em fa somriure. Em trec la samarreta.

Sota els pantalons començo a sentir el formigueig del meu sexe. Mentre m'escampo el tònic per la cara, veig com al compàs dels moviments dels meus braços els meus pits es van movent. No estan malament, tampoc. M'hipnotitza el balanceig suau que tenen. Obro l'aixeta i deixo caure les meves mans a dins de l'aigua tèbia que queda a la pica. Tanco l'aixeta. M'agrada refrescar-me amb aquesta aigua. Faig un cau amb les mans i me la tiro per sobre, just on comencen els pits. Una part de l'aigua cau a terra. L'altra regalima ja per la meva panxa i entra dins de les calcetes. La caloreta suau que desprèn fa que m'estremeixi. Penso que si algú estigués aquí estaria ja mort de passió per tocar-me. Em miro als ulls i dic: "què collons, estic morta de passió per tocar-me!".

Em trec les calcetes. Em miro al mirall de nou. "Ei, no estic tan malament". Sense adonar-me'n els meus dits m'acaronen suaument els mugrons. El meu sexe respon a aquesta provocació amb un crit de desig en forma humida. Els meus dits responen a aquest crit en forma de suavitat penetrant. Penso que si algú estigués ara amb mi... em faria nosa.

Comentaris

  • molt bé!![Ofensiu]
    Baiasca | 18-07-2008

    fresc, àgil, sincer i càlid... molt càlid...

    la calidesa humana de quan una s'estima ella mateixa, en tots els sentits!!

    m'ha agradat!!

  • Sí senyor![Ofensiu]
    kitchen | 25-01-2008 | Valoració: 9

    osti! m'ha agradat moltíssim!és molt bo! no només per l'escrit, que està molt ben estructurat i tal, també pel contingut, és molt humà i molt since,r i està bé que s'escrigui sobre temes que encara que no ho semblen són tabú.

  • i estas sola...[Ofensiu]
    Avet_blau | 13-01-2008 | Valoració: 10

    sensual, ben narrada,
    la vida comença per un mateix,
    i els sentiments i desitjos,
    no els coneix nigú millor.

    El moment mes adequat per la passió
    i estas sola...

  • Aquest, també[Ofensiu]
    vdke qerq3 | 13-01-2008

    M'ha agradat molt aquest relat teu...

  • Caram...[Ofensiu]
    bufanúvols | 13-01-2008 | Valoració: 10

    Un relat d'allò més divertit.

  • Una es pot sentir tan bé[Ofensiu]
    RATUIX | 12-12-2007 | Valoració: 9

    devegades!! Sense ningú, perquè si, per existir i sentir-ho plenament.
    Grans moments quan ens desitgem i ens enstimem nosaltres mateixos.
    Molt bé el relat.

  • MOLT BE ![Ofensiu]
    EULALIA MOLINS ARAGALL | 30-04-2007 | Valoració: 8

    NO CAL TENIR NINGÚ AL COSTAT PER FER SEXE, TAMBÉ S'HA DE SER VALENT PER EXPLICAR-HO. "QUE COLLONS, HO HAS FET MOLT BÉ!"

  • Agradar-se a un mateix[Ofensiu]
    angie | 11-12-2006

    Has escrit un relat que neix de la maduresa. I a més a més, ben escrit... se't felicita!. L'has vestit de sensualitat, allò que tots posseïm i sovint no mostrem davant el "mirall".
    Continuaré visitant-te... (bon títol!)

    angie

  • genial[Ofensiu]
    llumdenit | 11-12-2006 | Valoració: 10

    ei, eeii! fantàstic de veritat. el dia a dia dels que estem sols. I tal com l'acabes, m'has fet riure i tot, de fet, és veritat que ningú està més a gust amb nosaltres que nosaltres mateixos.
    Et seguiré llegint.

    una abraçada
    llumdenit

  • qui...?[Ofensiu]
    sucdetaronja | 05-11-2006

    qui ens estimarà menys q nosaltres mateixos?? a disfrutar la vida... i això dic, a disfrutar!

  • Quan...[Ofensiu]
    Monzons | 21-05-2006 | Valoració: 9

    ...quan no hi ha millor companyia que un mateix!
    Enhorabona!!!

  • No sóc única![Ofensiu]
    Julia35 | 21-05-2006

    M'acompanyes en aquests moments i no desaprofito l'ocasió de dir-ho. Com sempre que trobes algú que ha posat paraules al que has sentit tu mateixa algun cop, l'emoció puja, ves. Tot i que el final encara no m'ha arribat! ,)

Valoració mitja: 9.29

l´Autor

Banbebo

9 Relats

36 Comentaris

14508 Lectures

Valoració de l'autor: 9.00