ELS ULLS

Un relat de: montserrat vilaró berenguer


Era una tarda plujosa ferestega.
Al posar la clau al pany ja vaig notar que alguna cosa no rutllava.
I vet aqui entro i em trobo amb aquells ulls mirant-me. Jo tambe vaig mirar, ell em tornava la mirada. No se el temps que va passar, es podia tallar l´aire amb un gavinet. Ningu es mogue ni xiscla.
Silenci, sols el degoteig de la pluja darrera la finestra.
Per fi vaig ser jo que vaig trencar l´encantament.
Vaig preguntar amb veu tremolosa
Pero que carai i fas aqui?
Esclar ell no contesta, sols girá cua corrents per amagar-se.
Com em podia contestar
Sols era un petit drago de jardi, si d´aquell que semblen un petit cocodrils,. animalons que em fan molta angunia.

Comentaris

  • Molt bo[Ofensiu]
    Karin | 30-04-2016 | Valoració: 10

    Un relat ple de suspendre fins al final

  • "suspense"[Ofensiu]
    iong txon | 13-10-2014

    Hola! Has fet un divertit microrelat on et curres el final girat des del principi. La veritat és que això de fer relats amb el final sorpresa és tot un art que requereix pràctica i talent. Crec que tu en tens força. T'animo a continuar. Per cert, penso que t'aniria bé aconseguir algun corrector ortogràfic de català. N'hi ha de gratuïts que crec que funcionen prou bé. Un plaer haver-te conegut literàriament.
    Salut!

    iong

  • Espant[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 31-08-2014 | Valoració: 10

    Caram, com és possible descriure tan bé i amb tant poques paraules un espant com aquest? Les primeres ratlles, entrant a casa sota la pluja fan pensar amb un relat de por. Però la sorpresa de trobar-te amb la bestiola draconiana és una sorpresa que no m'esperava. Felicitats per espantar-me. Una abraçada.

    Aleix

l´Autor

Foto de perfil de montserrat vilaró berenguer

montserrat vilaró berenguer

464 Relats

1635 Comentaris

323837 Lectures

Valoració de l'autor: 9.89

Biografia:
Tota la meva vida he sigut lletraferida. M'agrada molt escriure, perquè
a dins meu està ple d'històries i tinc com una necessitat d´explicar-les
Per mi és un plaer compartir somnis i pensaments amb qui tingui la paciència de llegir i procurar entendre els meus humils escrits ,fets amb tot el meu cor. Moltes gràcies per la vostra gentilesa.