els teus pits

Un relat de: jaumesb

Els teus pits
dansen a l'aire,
a l'aigua,

a les meves mans,
als meus llavis,

a la vida.

Comentaris

  • lapsus...[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 21-04-2008

    Curs per Curt.

    Llavis per llavis mutus.

  • i també...[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 21-04-2008 | Valoració: 9

    El teu curs relat em suggereix... "i també als meus llavis".

  • Suggerent i melodiós...[Ofensiu]
    brideshead | 23-01-2006

    La dansa de l'amor des de l'anatomia femenina...

    Els teus poemes són com el vellut... una delícia pels sentits. Felicitats.

  • El pit com a refugi.......[Ofensiu]
    angie | 14-12-2005

    de tot sentiment intens. Mmmmmm. passejo pels teus poemes suggerents i tendres tot fent-los una mica meus, si em permets... M'encanta el que desprenen....

    Novament omples d'amor la lectura...

    angie

  • mar - montse assens | 12-12-2005

    m'encanten els teus poemes curts i concisos
    i m'agrada llegir-te

    Gràcies també per tots els teus meravellosos comentaris

    una abraçada

    mar

    .......................
    per cert, si escrius un mail a la gent de relats demanant-los que arreglin això de "l'aigua" ho faran sense cap inconvenient (però en aquests moments estan molt liats reestructurant la pàgina i potser tarden una mica... però ho fan)

  • Aquest comentari...[Ofensiu]
    MoLi | 16-11-2005

    ... és un comentari per tots els meravellosos poemes lacònics que has escrit; que si els ajuntéssim en un, seria tot un plaer.
    Potser no tindran mètrica, però el que expressen sobrepassa aquesta "mania" que la humanitat ha tingut en la perfecció dels poemes.
    Paraules perfectament seleccionades, o potser, triades a l'altzar?, però tant ben escollides, que fan que tremoli tota jo.
    per cert, moltíssimes gràcies pel comentari, m'ajuda molt a creure que allò que faig, no només és queda al meu interior.

    MoLi

  • veig que...[Ofensiu]
    Capdelin | 11-11-2005

    t'especialitzes en micro-relats condensats i a la vegada intensos i suggerents... ho fas molt bé.

  • curt, delicat i magistral[Ofensiu]
    llu6na6 | 11-11-2005

    jaumesb, gràcies pels eus comentaris que agraeixo profundament.

    Sorprèn el teu poema, per curt, per lluminós, per ben aconseguit.

    Cada paraula és un pigment amb els que, destrament, dibuixes amb quatre ratlles, imatges d'una bellesa extraordinària.

    Els pits són símbol de vida i d'amor i tu ho dius amb un tres i no res. Fantàstic Jaumesb!

    Una abraçada per tu, i felicitats pel teu art!

  • el tercer vers[Ofensiu]
    jaumesb | 11-11-2005

    el tercer vers és:
    a l'aigua
    si algú sap com ho puc corregir que m'ho digui

Valoració mitja: 9.67