Els regals

Un relat de: AINOA

El meu xicot sempre en diu
que em farà un bon regal,
i jo sempre li dic:
que per mi lo millor es,
que estigui el meu costat
i m'estimi de veritat.
Em doni afecte i comprensió,
i una bona abraçada
per mi és el regal millor.
Quant els regals es fan de cor
quelcom cosa es boniquè,
i lo mes insignificant
per petit i senzill que sigui,
per a tu es lo mes gran
i sens dubti el mes bonic
que t'hagin fet mai.
Las persones moltes vegades
es fan regals costosos,
buits de sentiments
i plens de aparences.
Lo bonic seria,
que la gent fes, el que pogués
sempre en molt d'amor
i ple de estimació,
llavorens els regals serien
records en molt valor.

Comentaris

  • No és el preu, és el detall.[Ofensiu]
    La Banyeta del badiu | 05-08-2005 | Valoració: 9

    Només un petó, una abraçada o alguna cossa més tangiple: una flor, un poema.uns caramels.
    No calen regals de molta llaçada . Un t'estimo, (per amí) és millor.
    Un petunet.

  • Quanta rao que tens.[Ofensiu]
    eternasomiadora | 25-07-2005 | Valoració: 10

    I jo penso igual, es molt facil gastar-se els diners i fer un regal que fa molta il.lusio per un temps breu, pero l'amor es per sempre si es de debo i com aquest regal no n'hi ha cap ni un, es un regal que va de cor en cor i aquest t'omple per sempre i si que et fa ben feliç, perque no hiha res com l'amor. M'agrada els temes que toques a als teus poemes.

  • L'últim coment d'avui[Ofensiu]
    Alícia Gataxica | 04-07-2005

    No es important el que si no com, quan, on, un record, un somriure. Tornes a descriure sentiments quotidians que ens son a tots coneguts. Torno a dir que potser les rimes son massa estátiques, però estan ben estructurades i concebudes.

  • *~En les coses simples s'hi amaga la més gran bellesa~*[Ofensiu]
    kispar fidu | 26-06-2005

    El millor regals és tenir-te al meu costat Oi tant! Ben d'acord! A vegades sembla que volguem demostrar la nostra estimació amb regals i obsequis, quan realment el què més importa és veure que aquella persona està al teu costat i pots comptar amb ella. I pensem que el valor dels regals està en el seu volum, o el seu cost, quan en les coses més simples i fetes amb més d'amor, és on és veu i es pot descobrir el gran amor! Un regal fet a mà, o pensant en petites anècdotes viscudes, supera mil vegades a un regal de última moda!!!!

    Visca els regals que amaguen tanta grandesa rera una simple "senzillesa"!

    Gemm@

  • Melcior | 20-05-2005

    Un inmens regal
    per tots nosaltres
    amb els teus comentaris.
    Gracies.

    Melcior.

  • Quanta rao![Ofensiu]
    Sareta_16 | 09-04-2005 | Valoració: 10

    desprenen els teus versos, el materialisme tan present en la nostra societat...
    Tu ho has dit, tan debó tots els regals fossin així!^^
    Molt ben lograt, m'ha agradat!:)

  • Un poema...[Ofensiu]
    Llibre | 28-03-2005

    que reflecteix el que habitualment s'anomena "una veritat com un temple".

    Quantes vegades no ens hem sentit il·lusionades amb el senzill regal d'una flor, d'un dibuix, d'un poema, d'un petó?

    I quants cops no hem trobat excessiu un regal costós que no duia res implícit amb ell?

    Salut!

    LLIBRE

  • senzill d'entendre-ho però difícil de fer-ho...[Ofensiu]
    marteta89 | 07-02-2005 | Valoració: 9

    Un poema senzill i tendre seria un regal molt valiós...
    Tèns tota la raó del món, que tothom agafai un exemple del teu poema, i que ho apliqui...
    La teva poesia és ple de tendresa i de veritat... continua així!!
    Accepta el meu petò com un regal senzill i tendre...

  • i ara que arriba...[Ofensiu]
    Capdelin | 07-02-2005 | Valoració: 9

    sant Valentí (per als que hi creuen) doncs... una abraçada, un petó sensible i sincer, una carícia, un descobrir les teves qualitats amagades, un amagar les coses fallides i equivocades, un soportar dolçament petits canvis d´humor, una trucada necessària sovint, una sorpresa humil que animi la rutina, un "t´estimo" no buit de contingut, una rialla esbojarrada, un somriure disimulant la tristor interna, un preguntar a cada instant "com estàs", una passejada sense cap motiu important...
    aquests regals són gratis, no són comercials i aptes per a totes les butxaques, però no són tant lluïdors ni tan espectaculars com altres que de vegades tapen misèries de convivència
    bon poema, AINOA, reina de la senzillesa i de la poesia popular, rica en sentiments i innocència poètica.
    petons i una abraçada!!!

  • Senzillesa d'un moment[Ofensiu]

    Torno a RC després de força temps, i em trobo amb bonics regals com aquest. Dolcet, mooolt dolcet, un xic clàssic, però redactat amb naturalitat i amb el cor, que això és el que hauria de comptar. Celebro retrobar-me amb vosaltres.
    I estic completament d'acord amb Merihann; un gest, una paraula, pot ser tota la riquesa del món concentrada en un sol moment.
    Salut!

Valoració mitja: 9.43