els colors de la por

Un relat de: de color groc

pinto els sentiments, i costa quan necessito doble capa.

la por té superficie complicada.

resistint a utilitzar el negre vaig optar pel groc.


quan marxes, la por que portes a les butxaques invisibles m'obliga a treure el pinzell.

Aquest es l'error del meu amor amb tu...

però si arribo a pintor, et vindré a buscar segur.

Comentaris

  • el teu poema...[Ofensiu]
    Capdelin | 23-09-2006 | Valoració: 10

    té ingredients que criden l'atenció:
    és original en la seva concepció, és rebel a l'hora de distribuir la interpretació clàssica i rutinària dels colors, té certa cara enigmàtica a l'hora d'interpretar-lo i et deixa, al final, amb ganes de seguir llegint... i m'obliga a tornar a llegir-lo i gaudir de nou... ( el final, inesperat i sorprendent i innocent i guai! )
    Una abraçada

  • aiix![Ofensiu]
    AnNna | 07-08-2006

    com la perestroika, no sé què dir-te...

    m'ha sorprès això de representar la por de color groc, quan normalment el color groc desprèn llum, vitalitat i alegria...


    petonassos!

  • pinzellada d'amor[Ofensiu]
    Aquarela | 20-02-2006

    Una pinzellada d'amor per a qui és capaç de canviar el negre de la por pel groc de la vida, la calor, l'esperança...

    Aquarela

  • Gràcies![Ofensiu]
    Perestroika | 24-11-2005 | Valoració: 10

    he llegit tots els teus relats d'una tirada, i tot i que per aquí veuràs tota una pila d'intents meus de posar paraules a allò que sento, en aquest cas no trobo paraules per a comentar-te..

    Salut!