Els amics abans de tot

Un relat de: DunaMena
ELS AMICS ABANS DE TOT
Tot això comença un dia com sempre a l'institut on anava la Maria. Era una nina molt peculiar, li agradaven molt les coses paranormals, i no li agradaven mica les motos.
Ella i na Llúcia, la seva millor amiga, sempre havien anat juntes a les classes, però aquell any no els va tocar juntes. A la Maria li va tocar a 3r A, i a la Llúcia a 3rD.
En el primer pati com en els cursos anterior sempre quedaven a la porta de la cafeteria. Quan na Maria s'aproximava més i més al punt de quedada, pensava 'qui serà aquell noi tan guapo que està amb na Llúcia'
-Hola Maria - Va dir na Llúcia.
-Hola! - Va respondre sense apartar la mirada del noi.
-Hola, jo sóc en Marc.
A continuació na Llúcia li va explicar perquè estava en Marc amb elles.

Una tarda na Maria i les seves amigues varen quedar, però en na Maria va convidar a en Marc, ja que feia una setmana (que parlant, i quedant. A les amigues de na Maria (na Neus, na Marina i na Nieves), els va parèixer normal, ja que na Maria feia amics molt fàcilment, i ja lis va dir que li va començar a agradar.
Na Marina va proposar:
-Filles, i si anem a la meva casa a sopar, hi ha pizza!
-Si, anem! - Varen respondre totes a la vegada, quan na Maria va dir:
-Filles, jo hem quedaré amb en Marc, adéu!
-Adéu - Varen dir a la vegada totes.

Després d'unes dues setmanes a en Marc se li va ocorri que ell i na Maria podien anar al cinema. El que ell no sabia esque na Maria, ja havia quedat amb les seves amigues per anar a veure 'abans de tu' que feia mesos que esperaven aquella pel·lícula.
-Maria, sóc en Marc.
-Eh si, Marc que volies?
-Era per sabré si voldries anar al cinema amb mi aquesta tarda a veure 'abans de tu'?
-Sí, clar que sí que vull!
-A les sis de la tarda pas a buscar-te.
-D'acord.
Na Maria li va dir a les seves amigues que s'havia posat malalta i que no aniria.

Sis de la tarda.
-Maria ja estic!
-Ja vaig
Cuand va arribar a la moto d'en Marc li va dir:
-Millor no anirem al cinema, no tinc moltes ganes.

Uns deu dies després.
Tots els alumnes haurien de triar una optativa, na Llúcia va escollir plàstica pensant que na Maria també agafaria plàstica, ja que li agradava molt, però es va sorprendre quan li va dir qué n'havia escollit filosofia, perquè en Marc l'hi va demanar.
I perquè seria la primera vegada després de 5 cinc dies seria la primera vegada que na Maria i ell es veurien, ja que a na Maria li varen castigar, ja que no feia molt de cas als estudis.
Na Neus, na Nieves i na Marina ja particament ni es parlaven, i amb na Llúcia solament li deia:
-Hola Maria, avui quedarem on sempre, vindràs?
-Avui no puc, un altre dia millor.

31 d'Octubre
Aquell dia ja seria el definitiu en el qual na Maria i les seves amigues deixarien de ser amigues.
-Maria! Vindràs com sempre a la festa de na Marina per Halloween?
-No, ho sent de veritat Llúcia aniré a veure al Marc a una carrera de motos.
Llúcia:
-Nines na Maria no vindrà a la festa perquè anirà a una carrera de motos.
-De motos? Amb en Marc segur, no? - Diu na Marina
-Si, amb en Marc, com no - Contesta na Llúcia
Na Marina, na Neus, na Nieves i na Llúcia es varen anar a la festa que va organitzar la mare de na Marina, mentre que na Maria anava a la carrera.
-Maria, t'estim.
-I jo també.

Després de donar-se un petó va començar la carrera. En Marc anava guanyat la carrera, de fet solament faltaven dues voltes per guanyar la carrera, quan de sobte un altre participant li va donar a la moto d'en Marc.
En Marc va caure malament i es va quedar inconscient. Quan va arribar la ambulancia lis varen dir que el segur esc no sobrevisqués, ja que va ser una caiguda molt greu.

En aquell mateix instant mentre la infermera parlava na Maria va tenir la sensació d'estar totalment sola, el seu nòvio estava molt greu i les seves 'amigues' ja no hi eren.







Atentament: Dunix.

Comentaris

  • Excel.lent relat. M'agrada.[Ofensiu]
    cuidador_d-ossets | 10-02-2018 | Valoració: 10

    És un excel.lent relat, ben explicat, amè, i que té un final tràgic inesperat.

    Ja passa a vegades que la xica abandona la colla d'amigues i se'n va amb el xic.

    És un relat entretingut, fàcil de llegir, sorprenent i de qualitat. Felicitats.

    Ens veiem!!!

l´Autor

DunaMena

1 Relats

1 Comentaris

448 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Últims relats de l'autor