Els 7 colors (opinable)

Un relat de: Joan G. Pons

- BLANC... Llum. Potser no trobes el que vols trobar. La llum segueix.
- VERMELL... Força. Foc que no crema. Superació. Avançar.
- VERD... Natura. Vida. Creixement.
- BLAU... Viure plena de tonalitats. Invitació suggerent a cercar novetats.
- GROC... Descoberta del tresor del dia a dia. Estimulació a afegir els meus colors.
- MARRÓ... En la mitja foscor, també hi ha opcions creatives.
- NEGRE... A les palpentes, també trobo portes obertes i camins per caminar.

Comentaris

  • la vida en colors[Ofensiu]
    ales de foc | 30-04-2013 | Valoració: 10

    per mi sempre vermell. Foc, passió, emoció, sentiments


    una abraçada

  • a Eloi[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 19-04-2013

    Gràcies pel teu comentarii. Comparteixo la força del verd. A mi m'agrada molt el blau cel. Una abraçada

  • El verd... [Ofensiu]
    Eloi Miró | 18-04-2013 | Valoració: 10

    Per mi els colors en què més em sento identificat són el verd, el groc i el blau. Tal i com molt bé dius... el verd natura, vida i creixement i el blau: invitació suggerent a cercar novetats... i el groc.. què dir del groc!! És curiós però sempre he pensat que aquests colors tenen alguna connexió especial.

    Una abraçada

    Eloi

  • a Annalls[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 17-04-2013

    Interessant lo del negre. Podem xerrar-ho, a nivell de correu, si vols. Gràcies pel comentari.

  • jo, joan, sóc de...[Ofensiu]
    joandemataro | 16-04-2013 | Valoració: 10

    blancs, verds i , especialment, blaus... per mi blau també és espai, tranquil.litat, silenci, relaxació...

    salutacions blavenques !!
    joan

  • Bona descripció.[Ofensiu]
    Annalls | 16-04-2013

    Molt maca la descripció, especialment del negre, aquest que em costa tan fins i tot de vestir, m'angoixa... he passat diria que per tots els colors en temporades diferents, alguns un cop, d'altres dos o tres... i ara et poses sempre de blanc i després tot el blanc penjat a l'armari, i no compres cap objecte ni et sents be a llocs on predomina... idem amb els altres !
    Gràcies per comentar-me darrerament.
    Anna

Valoració mitja: 10