Elementals

Un relat de: NiNeL

Temps: atura't. No corris. No te remenis. No alenis. Deixa'm abraçar-la una estona més.

Sol: no te llevis encara. Deixa la Lluna resplendir una mica més aquesta nit, per poder així tocar la flama del meu amor, com sent de dia la teva encesa.

Terra: no voltis més. Ja no me pots marejar, perquè sé on sóc i on he d'anar, perquè sé que la meva estimada hi serà.

Fred: no m'ocupis. Vull sentir uns instants més la calentor dels llençols que mos han vigilat quan mos hem estimat aquesta nit.

I tu, passió del meu esperit, aplaudeix que te toqui. Dóna llicència a les mans que ara t'escriuen per embocar el teu cor i plantar allí la llavor que es farà amor, amor entre tu i jo. Tanca els ulls i consent que la boca que ara te xerra besi tots els elements de la teva essència, fins abordar els teus llavis i fusionar-los en una llarga i esperada besada. Deixa'm escodrinyar el teu cos i descobrir tots els secrets que en ell amagues, obsequiar-lo amb tots els plaers que pugui acumular i enamorar-me d'ell com estic enamorat de tu.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de NiNeL

NiNeL

72 Relats

190 Comentaris

96404 Lectures

Valoració de l'autor: 9.83

Biografia:
Si voleu contactar amb jo, escriviu-me a
tocatdelala (arrova) gmail.com

Vos recoman els relats de salroig.