El viatge de tornada

Un relat de: Victre
El viatge de tornada de les vacances és més trist que 100 tardes de diumenge.

És un viatge silenciós, de mirar per la finestra.
És un viatge per fer repàs, i per recordar tots els viatges de tornada de totes les vacances que hem fet.

Igual que les tardes de diumenge, és un viatge on tot passa amb extrema lentitud, ja que ningú vol arribar al destí.
Un destí que, cruelment, et va recordant la senyora (amb una veu tan freda com el viatge que estem fent) que ara tots hem adoptat dins del cotxe.

És un viatge per mirar els núvols, i buscar en les seves formes sense sentit, respostes a aquelles preguntes que han estat hibernant durant les vacances.

El viatge de tornada de totes les vacances no es fa en cotxe, és un viatge interior entre allò que erem i allò que volem ser demà.

Comentaris

  • Excel.lent relat.[Ofensiu]
    unicorn_gris | 02-09-2016 | Valoració: 10

    Doncs sí, el final d'unes vacances llargues és més trist que un dia sense pa. És ben veritat. I tu ho saps reflectir molt bé en el noi que mira la finestreta i intenta recordar-ho per a sempre.

    M'ha agradat molt el teu relat.

    Salut!!

  • Transitòries[Ofensiu]
    Nil de Castell-Ruf | 31-08-2016 | Valoració: 9


    I tant! Però cossolat tot pensant-t'hi que hi ha molts que, dissortadament, no hi tornaran pas. Les vacances si esdeven “ dies especials” ,és perquè son transitòries. Altrament ja no foren vacances.

  • Terriblement sintomàtic ![Ofensiu]
    jomagi | 31-08-2016 | Valoració: 10

    La voràgine de les vacances.... Voleu dir que no surt més a compte no fer-les ?

    Una abraçada.

Valoració mitja: 9.67

l´Autor

Foto de perfil de Victre

Victre

191 Relats

178 Comentaris

96640 Lectures

Valoració de l'autor: 9.75

Biografia:
Vaig néixer al 1977.
Sóc metge, acupuntor i estic estudiant el grau de psicologia.
En el meu temps lliure escric relats.

Des de que escric, sempre he mantingut una lluita entre mantenir els relats ocults, o fer-los publics. Una barreja entre dubtes, vergonya, i la joia de que altres et llegeixin.

El meu mail és victreespiga@gmail.com

Al blog https://lletresigargots.wordpress.com trobareu tots els meus relats, la majoria amb il.lustracions incorporades.