el tren de la felicitat

Un relat de: nunetta

Una estació de tren... la gent passa, amb les seves vides, amb les seves cabòries i els seus problemes, amb maldecaps que, de segur, no deixen dormir a més d'un, amb la seva feina carregada a l'espatlla, o a les mans, o al cap, o al pit...

Sentada el meu costat hi ha una jove noia negra, molt guapa, que mira amb tendresa el seu fill, una nadó preciós al que està donant el pit... aquesta noia ha estat i és una font de vida, ha creat el seu petit infant i ara l'està alimentant.. té unes galtes gruixudes i negrones... els ulls gegants semblen llunes... plenes de vida i d'amor, que es podrà palpar en un futur...


Avui era un dia gris, molt gris... però la cançó apropiada, una trucada i aquests ullets tan rodonets ... li han afegit una mica de color a aquest gris tan lleig i depriment...


Arriba el tren i abandono l'estació que, per uns moments, m'ha fet somriure, l'estació que ha escoltat les meves penes i les meves converses, que ha hagut d'aguantar els meus renecs quan els altaveus anunciaven avaries, vagues o retards, l'estació que acull el tren que em portarà a casa...

espero, somnio i desitjo que aquesta estació també m'apropi un altre tren, un tren carregat d'il·luisions, de somnis, de contes, de destijos i fantasies, de somriures... el tren de la felicitat

Comentaris

  • eissss[Ofensiu]
    silvia_peratallada | 25-05-2006

    m'ha agradat!!!!

    ai les estacions de tren...


    ets la nunneta del frikilog?!??!?!jajjaa
    vaia tela, si ho etsm estem tots a tot arreu!!!
    apa, salut i revolta!!

  • M'agrada el teu estil[Ofensiu]
    copernic | 06-04-2006 | Valoració: 9

    He llegit els tres relats que has publicat. Tens un estil senzill, sense paraules rebuscades, planer i amb un gran poder d'evocació a través d'unes descripcions directes i precises. Si t'agrada el món del tren i les estacions tinc un relat que es diu "El nostre tren de vida". A veure que et sembla. I gràcies pel teu comentari. És difícil llegir-se un conte com aquest perquè és un pèl llarg. Salut i literatura.

  • No deu ser Renfe el tren de la felicitat[Ofensiu]
    Nurai | 03-04-2006

    Hola Nunetta...Des de Cànoves dir-te que les casualitats no existeixen...tots estem en una gran teranyina on els fils ens connecten; a vegades pel que ens semblen casualitats bones i, d'altres, per fer-nos alguna trastada...

    Salut i molt amor!

    Nurai

  • una fotologueraaaaaaaaaaa[Ofensiu]
    silvia_peratallada | 25-01-2006

    aki nimfa_7vr
    benvinguda al món dels Relats...
    i que duri!
    amnunt la paraula!

  • no el deixis escapar...[Ofensiu]
    Soliloqui | 24-01-2006

    hi ha una cançó que diu..."hi ha un tren que arriba i un altre que marxa..:"
    no deixis escapar els bons trens, n'hi ha que no tornaran mai més, i desprès ja serà massa tard per pujar-hi!

  • El tren de la vida...[Ofensiu]
    AVERROIS | 24-01-2006 | Valoració: 9

    ...ès molt semblant al que tu descrius i segurament si busques trobaràs que també es el tren de la felicitat. Benvinguda a relats i una abraçada.

l´Autor

nunetta

5 Relats

11 Comentaris

5064 Lectures

Valoració de l'autor: 8.40