El teu record

Un relat de: nana_17

No feia gaire que havia entrat al camarot, m'he despertat i he intentat continuar dormint, però no he pogut. M'he vestit, he mirat el rellotge... tan sols quarts de tres... i he sortit a passejar. He estat per tota la coberta mirant des de mil punts diferents el mar i fins i tot he vist un estel fugaç. No he pogut demanar cap desig. T'he trobat a faltar i no t'he pogut demanar.
Tan sols feia un any que havíem passat una nit semblant, llavors encara no feia gaire que compartíem els nostres instants però per mi ja eres molt important.
Aquella nit era semblant a la d'avui, la lluna casi plena, alguna part tapada per un núvol fi,però a part d'aquest el cel serè i ple d'estrelles. Estirada a la coberta recordo aquella nit i junt a ella, tots els moments anteriors i posteriors d'aquell viatge.
Ja fa massa que vas marxar i cada cop em faltes més. No he acceptat la teva fugida i mai ho podré fer. Sé que encara ets important però no sé on ets.
Des de la coberta, mirant el cel i el mar, les meves llàgrimes passen a formar part d'ell. En aquell moment algú em posa una manta per sobre, ja tenia fred, i et miro, per uns instants t'he vist, torno a mirar i el veig, sou tan diferents... Aquell que vaig conèixer just desprès de la teva mort em protegeix des d'aquell instant. M'agrada pensar que d'alguna manera, ell ets tu o el que m'agrada més, pensar que tu ets ell.

Comentaris

  • Endavant[Ofensiu]
    Clar de lluna | 31-01-2008

    Sempre cal anar endavant! Un relat molt bonic!

  • un relat molt...[Ofensiu]
    annah | 31-01-2008

    sentit, sensible i ple de sentiments!!
    la mort d'una persona estimada fa sempre molt de mal. Però sempre sol aparèixer algú que t'ajuda a continuar endavant, com si la persona que ens falta, des d'algun lloc, ens ajudés i no ens deixés rendir-nos.

    Una abraçada immensa com la immensitat del mar!

    Anna

l´Autor

Foto de perfil de nana_17

nana_17

63 Relats

72 Comentaris

60634 Lectures

Valoració de l'autor: 9.80

Biografia:
Nascuda en terra d'avellanes,
xicalla, gegants, tronades,
diables, masclet i rialles.

Vaig treure el cap per primer cop,
un divendres Sant, 13.

Supersticiosa? No pas

Com el meu cap en aquesta foto,
jo encara l'estic traien en el món qe m'ha tocat.

És un món ple de somnis i fantasia,
on no hauria d'estar prohibit poder imaginar.

Aprenent a escriure i a somiar...
intentant fer els somnis realitat.

Els viatges i els somriures,
les postes de sol i les estrelles,
els moments compartits,
i altres coses,
són els que m'ajuden anar escrivint,
hi ha ser aquesta persona que començo a construïr!


Mira el passat amb un somriure i no amb una llàgrima

Pel món tan sols ets algú però per algú tu ets el món


Una abraçada forta i un somriure càlid!