El teu primer fill

Un relat de: abraham

Portes un fill dins,
amagat en el teu ser,
tan petit com
un floquet de neu
al caure.

Portes un fill dins,
amagat en el teu ser,
però viu i calent,
el cor calent,
que batega lentament,
com un ocellet,
alegre.
Lentament...

Cada nou despertar,
l'estimes més,
ja, abans de nèixer,
i en les nits
silencioses o inquietes,
teixint somnis,
amb la mirada
oberta.

Els teus passos ferms,
més cuidadosos,
els teus moviments.
Dolça i neta la teva mirada.

Comentaris

  • Teixint des del primer.....[Ofensiu]
    angie | 21-12-2005

    moment aquest vestit meravellós.....
    Un poema tendre i emotiu que ens regales i que ja me l'he fet meu.... m'encanta....
    Emoció, en una paraula.

    angie

  • uff...[Ofensiu]
    M | 21-12-2005

    M'ha agradat moltíssim.
    He de confessar que a mesura que anava llegint se m'anaven preparant els ulls per deixar anar una llagrimeta. Llavors he pensat, Marta... allò que dius ara no! que estàs als ordinadors de la facultat...

    Què tendre, dolç, càlid... Genial, de veritat. I a més a més m'has tocat l'instint de mare, que fa un temps m'està creixent a dins... com si fos el mateix fill.

l´Autor

Foto de perfil de abraham

abraham

100 Relats

287 Comentaris

100398 Lectures

Valoració de l'autor: 9.73

Biografia:
Nascut un any molt fred a Palestina ( 1978). Criat entre Catalunya i el meu país natal.

Sempre me considerat un nen, noi i home incomprès, és potser per aquest motiu que vaig començar a empendre l'aventura de l'escriptura molt aviat i també potser el motiu de que des d'aleshores no hagui parat.
Llegir i escriure, són dues activitats que faig a diari; cada nit, quan el meu cap entra en el millor estadi per a la reflexió.

Així, com mai he parat quiet intel·lectualment tampoc físicament, doncs el desitg de saber i conèixer m'ha dut a racons de món ben diferents desde els 18 anys.

Dins d'aquesta maravellosa recerca que és la vida, he topat amb aquest maravellós espai, on m'hi trobo realment molt agust i el qual m'ofereix la sortosa possibilitat de trobar-hi bons relats per pensar o gaudir, i on, a més a més, tinc la possibilitat de expressar-me lliurement i de llegir, sempre gratament, bones i males crítiques sobre el meu treball.

Moltes gràcies a totes i tots per els vostres comentaris i per oferir-me tans bons moments de lectura.

M'agradaria molt compartir amb vosaltres opinions i converses. Sempre resulten millor prenent un café, però aquí us deixo el meu e-mail:

abraham_lluc@hotmail.com

Un plaer compartir aquest espai amb vosaltres!
Una gran abraçada amics